10 augustus 2006

An offer you can't refuse, oh no.

Ik heb een paar heimelijke geneugten, zoals de hele dag achter de computer Freecell spelen of in de Schlecker expres dingen kapotgooien. En vooral: heel hard meezingen met 'Gold' van Spandeau Ballet. Maar mijn grootste heimelijke genoegen heeft te maken met Wiegertje en iets van een Darth Vader pak ofzo. En daarbij, lieve lezer, kunt u ons helpen! Is dat niet leuk? "Ja hartstikke leuk Nynke!" zegt u, neem ik aan.
Want het zit zo: Wiegertje en ik willen graag ooit eens een performance doen in een pak. Het liefst in een pandaberenpak, een herderinnetjesoutfit of een stewardessenpakje. Het maakt eigenlijk niet echt uit wat we dan moeten doen, als we maar in het pak mogen. Tenzij er erotische bedoelingen zijn, want dat is niet helemaal het doel. (Ik kan me ook niet echt voorstellen hoe je erotisch kunt doen in een pandaberenpak, maar ja. Ik wil mensen niet op ideëen brengen ja.)
Dus: Ben je een band die nog wel wat podiumvulling gebruiken kan, heb je binnenkort een bar-mitswa of een super sweet sixteen?
Huur ons in!
Alsjeblieft.
Echt.
Een Darth Vader pak behoort wat mij betreft ook gewoon tot de mogelijkheden. Qua pakken ben ik vrij soepel, alleen Kluk Klux Clan dingen doe ik niet, way to besmettelijk.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage