20 augustus 2006

Terug, en hoe!

Menschen! Ik ben er weer! Even twee weken in een notendop: de week in de bungalow in Limburg was wederom geweldig (familie + scheten laten + 'De Jeugd van Tegenwoordig' scanderen + wielrennen met Ot + Poelmo = een naar Merci-chocolaatjes ruikende vakantie, met denkbeeldige serpentines overal.) Behalve toen we natregenden tijdens het wielrennen, maar natuurlijk bleven we lachen. Och man, we bléven lachen, die week.
Pukkelpop was ook een ervaring om een succesvolle hit-cd over vol te zingen. Hoogtpunten waren dit (Dikke mensen met leuke meezingbare koortjes: stop met het stelen van mijn hart jah!), dit (Afgezien van corwdsurfende zestienjarige mennekes en de plensbui; de op Sven Kramer lijkende drummer -iets dikker, dat wel- maakte het goed, en de Dancing Shoes ook.), dit (de zanger/gitarist -niet Jack White, maar Brendan Benson- was er één van het kaliber 'daar wil ik de plakkerige liefde nog wel eens mee bedrijven, mocht hij interesse hebben'), en dit (dit was werkelijk, oh, ook drie dagen later ontbreken bij mij nog altijd de woorden om deze seksie, hysterische muziekexplosie te omschrijven.)
En Radiohead natuurlijk, en Massive Attack, en An Pierlé, Cassius, Zita Swoon, Pete Philly en Perquisite (ik heb een hartje gemaakt naar de contrabassist ja.) en al die dingen die ik alweer vergeten ben.

Dit wordt een vervelend stukje voor jullie maar ik zit, al terugdenkende, te swingen achter mijn PC'tje, dus laat me maar even.

De WC's waren echt HEEL ERG bah, stinkiebah. "Het was een janboel" , aldus Richelle. Er werd ook het complete festival nogal vaak gepraat over de kaksessie die je zou houden als je weer thuis zou zijn. Naast onze tent stonden een vijftal puberale Vlaamse jongens en een dito meisje, die -believe it or not- een steekvlam maakten met een aansteker en een deobus, op een veldje met honderden redelijk makkelijk ontvlambare tenten. Maar echt. Daar tegenover stonden Engelse mennekes die vrijdag avond gingen blowen en scheten gingen laten. Een heerlijke combi.
Maar ik ben geen zeikerd, neen.
De sfeer onderling (Kelta, Annemarie, Richelle en ik) was meer dan goed te noemen, en het regende amper dus oh! Doe mij MEER van dit soort festivals!
Arme mensen op Lowlands, trouwens nu. Die kunnen naar huis zwemmen, wat ik je brom.

3 reacties:

Anonymous Arnoud B. zei...

Op Lowlands waren dat, dat en dat ook de hoogtepunten.

12:01 p.m.  
Anonymous Grietje zei...

Wolkom werom! Klinkt goed allemaal!!!

6:43 p.m.  
Anonymous Frank zei...

Ik zeg slechts: "http://www.flickr.com/photos/gbollen/219880165/" Echt. Dat zeg ik.

9:59 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage