09 september 2006

Advent is dromen dat Jezus zal komen

Maar dan anders. Martha en ik hebben snode plannen, hier en daar. Jullie horen er van, soon. Maar leuk dat het wordt, oeh! Als voorproefje:
Dit was toen we bij Maeb en de geheimzinnige S. op bruiloftspartijtje* waren geweest, en we bedachten dat een fotoshoot wel handig was, met onze snode plannen in het achterhoofd. En ook omdat we ons de tiefus verveelden omdat de trein al wel op het perron stond maar we er van de conducteur niet in mochten terwijl het al klokke middernacht was, en dus koud voor onze pantyloze benen en we eigenlijk djiez mèn tegen de conducteur wilden zeggen, en iets met een roodborstje en veel tiktiktik, maar aangezien wij keurig opgevoede meisjes zijn gaan we op dat soort momenten liever in een pasfotohokje zitten dan dat we een conducteur verbaal aanraden.
Dus.
Binnenkort in dit Theater: Iets met Martha en Nynke, veel figuranten en confetti alom vertegenwoordigd.





*Maeb, wie was die lange blonde jongen uit jouw voetbalteam die ik bij de chocoladefontijn trof? Ik wilde wel met hem praten, maar de soesjes verhinderden dat. Hmpfr.

6 reacties:

Anonymous Martha zei...

Daiiiijmn! We HÓT!!!!

Martha

3:36 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Snoezig. Echt.

3:57 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Snode plannen???? Wat dan!!!!! Zeg nou gewoon!!!!1 (wel erg mooie foto's)

En die lange blonde jongen uit Maebs team? Je bedoel natuurlijk Pauwel!!1!!!! Die is ook een Fries!!!

10:21 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Zie je wel, onbewust stap ik daar toch altijd op af hè...

10:58 a.m.  
Anonymous Maeb zei...

Ik ga wel even zijn aandacht op je vestigen. En hij heet Pouwel. Even mijn kleine broertje verbeteren.

11:44 a.m.  
Anonymous Maeb zei...

En als je niet snel verteld wat die snode plannen wel niet zijn dan stuur ik A. te A. op jullie af. Dan laat ik hem grommen.

11:48 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage