12 september 2006

Back to school. Yo.

Joe! Ik heb weer les! Eindelijk! Na de cunting langste vakantie ooit mag ik eindelijk weer aan de slag. De vakantie duurde potjandrie zo lang dat ik er bijna leergierig van werd. Uh.
Maar vanmiddag had ik weer les, en keurig voorbereidingen getroffen: boeken in de tas? Check. Banaan met daarop mijn naam geschreven? Check. Yogi-drink in Tupperware-beker? Check. Plastic zakje om Tupperware-beker tegen mogelijk lekken van beker? Check.

Ik volg onder andere het vak Actuele Romans en pfoe. Dat is echt heel leuk. Ik zou bijna zeggen dat het het leukste vak ooit is, maar dat zou een vak zijn waarbij we elk werkcollege cake mogen versieren met boukje-versierproducten, en ik geloof niet dat dat in de reader staat. Het is dus bijna het leukste vak ooit. Want ik mag actuele romans lezen voor mijn studie en ik krijg gastles van Kees 't Hart (wiens boeken ik bijna allemaal gelezen heb, en na het lezen van 'Het Mooiste Leven...' wilde ik het liefst met mijn slaapzak voor het Abe Lenstra Stadion gaan liggen om Riemer en Annie te vragen of ze nog een koffiejuffrouw nodig hebben.)

Maar afijn.

Ik heb nu dus geen tijd meer om te loggen; ik moet boeken lezen om zo aan mijn literaire uitstraling te werken. Doeii!

2 reacties:

Anonymous Gr.R. zei...

Het mooiste leven was toch serieus het meest vervelende deel dat ooit in de Hard Gras serie is verschenen. Zo bloedeloos saai zelfs dat ik halverwege gestopt ben met lezen omdat ik geen wimperharen meer had die ik van verveling uit kon rukken. Ik hoop dat je veel koffie krijgt tijdens die gastcolleges want je gaat serieus in slaap vallen bij 't Hart...

3:08 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Is niet! Is niet! Al moet ik zeggen: De Hard Gras over Vitesse vond ik ook heul, heul leuk.

2:51 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage