24 september 2006

Bejaarden; daar heb je iets aan.

Vandaag kreeg ik zomaar een nieuwe TV. Mevrouw V., de überroddelkontebitch uit het huis kreeg een nieuwe tv. Haar zoon kwam bij mij een karretje lenen en sjouwde met een enorme tv het huis binnen. "Wat moet ik met de oude tv doen?", zei hij. Ik keek onschuldig, met een zweem van 'arme student' erin. Althans, dat probeerde ik uit te stralen. "Zal ik em anders hier neerzetten? Misschien wil iemand em wel. Of wil jij em?" Ik paste mijn moeder tactieken als "neeeeee, dat is toch vééééééél te gek!" en "nee, dat KAN ik niet aannemen!" toe, maar hapte uiteindelijk wel toe. Want hee. Ik wil geen dief zijn van mijn eigen kijkbuisgeluk. En Najat zei ook dat het mocht, en zij was oudste van dienst, dus opperhoofd, dus leidinggevende, en dus mag ik haar niet tegenspreken. Najat wilde em zelfs wel even bij me langsbrengen, met de auto. Dus als twee volleerde criminelen schoven wij een immèns grote tv door het huis, en propten em met veel buurman-en-buurman-gemompel in Najat haar auto.
Ik ga maar even twee taarten bakken, denk ik. Eén voor Najat en één voor de zoon van mevrouw V.

2 reacties:

Anonymous coert zei...

Najaah, reeds weder eens kokette lay-out. En een semi-nieuwe tv. Everything is coming up Milhouse!

11:10 p.m.  
Anonymous Kelta zei...

oh yes dus nou heb je grey's anatomy op breedbeeld formaat gezien!

9:11 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage