16 september 2006

Bericht vanuit de uitkijkpost, beter bekend als 'ons huis'

Lieve Martha,

Nu jij hem -heel heldhaftig hoor- gesmeerd bent richting het pittoreske O-B (daar waar haar ouders resideren, wij hebben het niet over tamponland, red.), zal ik hier alleen het gevecht aan moeten gaan met het muzikale geweld dat te horen is op het L.E.
Het klinkt deze keer niet als het zonder verdoving steriliseren van een loopse spreeuw, maar meer als 'schud jij de bestekla terwijl ik je moeder een ritmische tik voor de billen geef.'
Geloof me, het is wel een verbetering. Maar er is nog wel dat zoeklicht boven op Café de P., waardoor ons huis ongewild figureert in een helicopterzoekactie van Opsporing Verzocht.
Omdat ik morgen bij het krieken der dag moet arbeiten, ga ik zometeen met twee chipito's in mijn oren in bed liggen en mantra-achtig kum bah ja my lord hummen.

Ik spreek je lator.
Nynke

2 reacties:

Anonymous Maartje zei...

Heej Nynke,

Ik ken je helemaal niet, maar ik jou al beter dan jij mij, want ik heb net zomaar alle berichtjes van de laatste maand gelezen zonder me te vervelen. Hulde! Ik zocht naar de biologische boerderij van Jochem van Boer zoekt vrouw, mijn favoriet, en ik dacht, ach, misschien heeft Jochem ook wel een achterdeur of achterkamertje, zonder politiek natuurlijk, maar nu heb ik jou gevonden. Ook niet gek om even niet verder te hoeven gaan met schrijven over een niet-bestaand land. Dank je voor de afleiding!

Maartje

10:24 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Eejjj. En het was er relaxed!

Ik zag die kermis in zijn 5 niet zo zitten voor een tweede nacht op rij. Mén die lichten echt!

Nja, vanavond kunnen we weer rustig slapen.

kisses

10:47 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage