18 september 2006

Dat je niet denkt dat ik aardig ben. Ik ben gewoon hypocriet.

Dree en ik moesten gisteren allebei werken. Nou ja, werken, het leek meer op een Turks theehuis, omdat we allebei geen reet te doen hadden en daarom maar de hele tijd in mijn hok zaten te roddelen. Behalve toen Yvonne, de bazin, ook bleek te werken. Toen stoven we allebei beschaamd onze eigen hoek weer in en rammelden schuldbewust met servies, danwel telefoons. Dit gesprek ontspon zich toen Dree al klaar was met werken. Dree en ik zitten in mijn hok, en collega R. loopt langs:

N: Jooo werkse R., nog even volhouden hè!
A: WTF...vind jij hem...aardig? (kijkt alsof ik zojuist iemand in de fik heb gestoken.)
N: Nee man, ik vind hem echt een afschuwelijke poepnerd, maar ik DOE gewoon aardig.
A: Oooh, je bent gewoon hypocriet!
N: Ja man, hartstikke. Hypocrici is my middle name.
A: ooow, gelukkig maar...ik dacht al.
N: Nee joh, totally hate him.
(Collega S. loopt langs)
N: Haaaai S.! Werkse!
A: En zij dan?
N: Zij spoort echt totáál niet! Achterlijk tiep. Lui ook ja.
A: Echt? Godzijdank. Want laatst bij de barbecue deden jullie allemaal zo aardig...toen dacht ik bijna...ben ik nou de enige die haar echt een dom wijf vind?
N: Nee joh! Totaal niet! Vind ik ook, vind ik ook! Maar ja, ik ben dus..
A: Hypocriet.
N: Inderdaad, mate.
A: Fieuw, gelukkig maar.

Vervolgens praten Dree en ik nog even over het feit dat we allebei mensen heel vaak stom vinden, en ook heel erg bevooroordeeld zijn. Opgelucht halen we adem. We zijn allebei slechte mensen, gelukkig maar.

En oh ja, ik heb ruzie met een bejaarde die Ali B. heet. Maar menschen, daarover later meer. Want dit is dus een Cliffhangert jah!

1 reacties:

Anonymous coert zei...

Hypogriet!

3:57 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage