02 september 2006

Dorpsfeest D'Amour

Ik ben. Oh. Ik ben. Euforisch is denk ik het woord.
Onze straat heeft dit weekend, met de dorpsfeesten, de zeskamp gewonnen!
Gisteren waren we bij de quiz al redelijk glansrijk tweede geworden (omdat we niet wisten dat 'panama' bij de Indianen 'hoed' betekent, nou ja, buurvrouw Wiepie wist het wel, maar men geloofde haar niet).
En na het tobbedansen en touwtrekken (waarbij ik mijn big white ass maar even in de strijd heb gegooid), en een survivaltocht waar elke korps-marinier-man waarschijnlijk van aan de beademing had gemoeten, stonden we dus ineens eerste.
En dat is nogal wat hoor, bij ons in het dorp, dat je dat wint. Want de Boppeslach wil altijd winnen, en die hadden dit jaar ook shirtjes laten maken met 'Het is stil aan de overkant' erop. Tssk. Ik zeg: poepje, en ik zeg: ruiken. En dat deden we dus.
Vrijdagavond na de quiz draaide DJ Länk, onze buurman. Het was, wederom, euforisch. Als ik jullie vertel dat toen hij 'Lola' van The Kinks draaide, Klasien rollen pleepapier door het dorpshuis gooide, dan snappen jullie me misschien wel. S., de man met de reputatie, vergeep zich op de dansvloer aan de vrouwen, of deed verwoedde pogingen. Ouders dansten, en kinderen keken schaamtevol even de andere kant op.
Vanavond komt er een coverband in het dorpshuis, dus ik ben bang dat het weer reteruig gaat worden. Put your hands op for Goënga....I love this town!

2 reacties:

Anonymous Bauke zei...

YESSSSSSS!!!!!!
Zonder de broers kan onze straat het ook!
Klasse.
Trots vult mijn hart en longen.

Voor eeuwig een Goëngaaster,

Bauke

11:25 a.m.  
Anonymous goenga zei...

Hey it Mediel.

Wat denken jullie dan van De Midlansdyk en het spears??
wij mochten dan wel als laatste eindigen, maar volgend jaar komen wij terug.
Maak jullie borst maar vast nat.
wij lieten jullie ff voelen hoe het is om als eerste te eindigen.
volgend jaar weer een andere straat.

8:21 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage