17 september 2006

Gerrit verrast mij, en ik houd daarvan.


Menschen, even. Ik weet dat jullie allemaal en masse 'Het Blok' kijken, en dat zou ik ook doen. Als. Want 'Boer zoekt Vrouw' is ook dit seizoen weer zo mooi dat ik mijzelf regelmatig in de handjes hoor en zie klappen van pure aan zeehondjesblijdschap* gerelateerde blijdschap.
Boer d'Amour dit jaar: Gerrit. En geloof me, dat is voor mijzelf ook een grote verrassing. Want hij ziet er niet uit, hij noemt zijn kinderen 'de kids' en houdt van Rambo en Shakira. Ik bedoel: dat zijn meestal de mensen waarnaar ik spuug op straat. Maar Gerrit heeft een blik in zijn ogen waarmee hij menig vrouw van middelbare leeftijd mee op de knieën in de melkstal krijgt. Hij keek zijn tien speeddate-dames aan op een manier waardoor ik nog maar twee dingen dacht: 'Joe Cocker You Can Leave Your Hat On' en 'Plakkerige seks tussen hooibalen'. Niet dat ik dat direct zou ambiëren met hem, nou nee, maar ik zie hem er wel voor aan. Het is een wommenaiser, die Gerrit. En zeg nou zelf: die zijn in Friesland dun gezaaid. Daar zijn ze meer van 'tongen op de achterbank van een opel manta en haar daarna aan je vast laten klinken door haar een kettinkje met je naam erop te geven'**
Dus: Ik kreun de komende weken 'Je t'aime moi non plus' en hoop dat Gerrit kiest voor Inge, want die was voor hem toch het leukst.


*Dat is als je met een bal op je neus in je handen klapt voor een visje. Ik doe het niet op commando, en niet voor een visje, maar wel te pas en te onpas voor mooie dingen.
**Hier bedoel ik niemand persoonlijk mee hoor.

4 reacties:

Anonymous willemijn zei...

laat ik nou net even naar je log zappen om te kijken of je ook nog steeds zo dol op gerrit bent...
ik ben zo'n middelbare vrouw hoor: het is dat mijn knieën nog steeds gevoelig zijn sinds een nachtelijke val tijdens mijn studententijd met de fiets in de amsterdamse tramrails (oma vertelt), maar verder... alles in die melkstal hoor. jammie.

12:04 a.m.  
Anonymous Grietje zei...

Maar Nynke, hij zei tegen een Indonesische vrouw: 'Ennuh...nog last gehad van de Tsunami?'
En wat zei 'ie nou, waardoor die laatste vrouw zei: 'Tsja, het blijft een boer, he?'

9:49 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Willemijn BEGRIJPT mij! Ik ben dol op medestanders, echt.

10:35 a.m.  
Anonymous jouke zei...

iááaáaa, ik begon pas echt te glunderen toen Hans de kippenvrouw trof. Hij werd stante pede verliebt toen dit spektakel over kippen begon. Hij dacht natuurlijk direct aan die kippenstront. Wat is er nou beter voor zijn plantjes dan die kippenstront. En zij, met een mestoverschot was hier natuurlijk ook direct mee geholpen. Hij neemt haar zowieso mee naar huis. Kunnen ze saampjes de MINAS boekhouding doen. Dan loopt het wel los, terwijl de andere twee kaktrollen hen zitten af te vragen of de combine er voor is om aardappelen in te schuren.

3:16 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage