05 september 2006

Hallants Nakst Tapmoddel

Ooooooooooooooooh! Oh! OH!
Wat is de Nederlandse versie van America's Next Topmodel een bijeen gepapiermachéde schertsvertoning! De catwalk leek van bierkratjes, de juryleden ben ik nú, een nacht na dato alweer vergeten, en Yfke Sturm was...was...is daar een naam voor? Toen ze de fotoshoot moest uitleggen aan de modellen keek ze alsof ze rectaal getoucheerd werd. MAAR ECHT!
Maar wij, de dames uit huis, hebben natuurlijk wel vol overgave gekeken, en hebben ook al onze selectie gemaakt: wel: het meisje met de ponnie, niet: de hoer. En dat Drentse meisje dat gewoon 'ondergoed' in plaats van 'lingerie' zei: wauw. WAUW!

(ik neem aan dat Willemijn nog wel een still voor ons in petto heeft...)

6 reacties:

Anonymous sanne zei...

Jaa! Alles, mee eens, echt!

Ik wilde je nog smsen maar dat leek me overbodig.

Ik ben voor Anne Marie, tegen de (**moeder censuur**) die volgende week gelukkig gaat huilen. Ik had geen idee wie er uit moest toen rectaal geretoucheerde Yfke zei dat (naam alweer vergeten) ze weg moest gaan. Ik gokte op die begon te huilen en moest mijn bank retoucheren toen Yfke nog heel zielig riep "(naam vergeten) bedankt!..." terwijl ze al bijna buiten stond. Naam vergeten moest natuurlijk huilen want ze wilde haar zelfvertrouwen sterken middels dit program en met een nogal suïcidale blik vertelde ze dat dat dus niet gelukt was. Voor de goede orde: ik vond haar natuurlijk veel leuker dan die arrogante 12-jarige met beugel "die er toch binnenkort uitgaat" waarna ze "nog veel mooier gaat worden".

Ik ga volgende week gewoon weer proberen te kijken.

7:59 p.m.  
Anonymous Marijke zei...

Jaaa, Gryts en ik hadden de uitspraak 'moddel' ook gehoord. Verschrikkelijk. Tis een Yfke Storm in een glas water, want niemand zit na die show te wachten op zo'n arrogant stuk tapmoddel. En Yfke komt straks in een Kukident-reclame terecht vrees ik. Maar ondertussen wel fijn genieten van domme televisie. Because we're worth it :-)

11:27 p.m.  
Anonymous Marten zei...

Yfke en het woord 'felbegeerde': best fwiends 4 life!

12:48 p.m.  
Anonymous Emily zei...

Om het maar niet te hebben over Yfkes tap verschijning bij Jensen gisteravond

4:14 p.m.  
Anonymous coert zei...

Hoi, ik kom even gezellig buurten?! Thee graag. Met een nobo sprits!

1:21 p.m.  
Anonymous willemijn zei...

help! krijg ik huiswerk op?
heel goed hoor, ik had de eerste gemist en dat kan niet natuurlijk. morgen ben ik present, al kan ik geen still beloven, het is tenslotte ook 11 september morgen... mooie krachtmeting: yfke sturm versus mohammed atta!

8:51 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage