11 september 2006

Heftige verliefdheden, neem ik aan.

Ik heb dit blok alleen maar op dinsdag les. Nou vráág ik je! Dat werkt troch extreme luiheid en immer ruftend in bed liggen in de hand? En dan heb ik dus ook nog eens 's avonds les, wanneer net 5 Grey's Anatomy uitzendt. Welke oetlul heeft dat bedacht? Ik hecht me niet vaak aan programma's, okee, ik hecht me heel vaak aan programma's, maar qua hechting zit ik dus als een klittebandje vast aan Grey's Anatomy jah!
Maar ik mag dus niet klagen, want het is alleen maar dinsdag college-dag. Gelukkig zegt mijn horoscoop in de Viva dat ik deze week 'heftig verliefd kan worden' en zeggen ze: 'deze vlam bezorgt je een groots en meeslepend leven'. Nou, kom maar op, want anders verveel ik me toch maar te pletter, nietwaar?

3 reacties:

Anonymous coert zei...

Ik denk dat A. te A. jou gaat bellen ;)

10:37 p.m.  
Anonymous sanne zei...

je mag wel een stukje van mijn scriptie schrijven als je je echt heel verveeld.

10:39 p.m.  
Anonymous sanne zei...

verveelt

10:40 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage