28 september 2006

Ik ben een boekenbon-prostituee

Oooooooh mèèèèn! Ik voelde me min, vanochtend (door een diergeneeskundefeestje de avond ervoor, red.) Maar ik MOEST om negen uur mijn bed uit, vanwege een onderzoekvraaggesprekkringetje van de universiteit waar ik mij heel coöperatief voor had aangemeld. Niet omdat ik aardig ben, maar omdat je er een boekenbon van veertig euro voor zou krijgen. En voor boekenbonnen doe ik veel, mensen. Je hoeft het niet te testen; neem het maar van me aan. Veel.
Dus ik zat daar met ogen als rozijntjes en een outfit die impliceerde dat ik in mijn kledingkast had geslapen en daarna aselect mijn kleding uit had gekozen. De jongen die de leiding had, had geen bovenlip. Er was een powerpointpresentatie met woorden op slides, en bij die woorden moest ik dan zeggen waar ik aan dacht. Maar, fok hee, focussen ging moeilijk, dus het ging als volgt:

Jongen: Okeeee, volgende woord: elektronisch

Ik, in mijn hoofd:

Hmmm
beetje draaierig
ik moet eigenlijk even een scheet laten
smerige koffie is dit man!
Dirtzen zit nu in de trein
Die zal ook wel hoofdpijn hebben

Oh! Apparaten! Apparaten!

Jongen: eeeeuh ja...volgende: digitaal

Ik: Eeehm...di-gi-taal zei je?

dooooooooooorst! dorst!
zal ik mijn flesje even uit mijn tas pakken
ik zou wel een paracetamolletje lusten nu
mèn,waarom doe ik dit eigenlijk?
oooooh boekenbonnen jeuj!

Internet! Internet! Ja, ik denk aan internet!

Maandag, wanneer ik weer moet, zal ik scherper zijn. Dat mag ook wel voor veertig euro. Trouwens, er zat nog een meisje en die zei echt helemaal niks! Lekker makkelijk! Die krijgt straks gewoon veertig euro voor het apatisch naar een powerpointpresentatie kijken! Tssk!

9 reacties:

Anonymous Arnoud B. zei...

Ik vond reageermogelijkheid op de vorige versie van je site een stuk leuker.. Zo´n apart schermpje sucks.

10:20 p.m.  
Anonymous Mike van Hoenselaar zei...

En als je FireFox gebruikt in plaats van dat drastische Internet 'zogenaamd' Explorer en daarin de mogelijkheid hebt zitten om leuke scriptjes op elke site uit te zetten (security reasons) kan ik dus niet eens iets posten, terwijl ik met smacht de tierlantijntjes aan elke zin in elke post nou zo leuk vind en daar dus wel eens een keer over kwijt wil.

8:57 a.m.  
Anonymous johan zei...

Ik heb nog ergens zo'n ding liggen, ik meen € 20,=, ik zou niet weten wat ik ermee moet. Dus geef maar aan hoeveel je ervoor over hebt...;-).

11:09 a.m.  
Anonymous Jelte zei...

Niet zeuren

11:31 a.m.  
Blogger Kasper zei...

Hoe doe je dat je zo in ene een streep door een regel tekst ziet? :$ Ik hou ervan en wil dat ook kunnen!

11:36 a.m.  
Blogger Nynke zei...

< strike > en < /strike >, maar dan zonder staties, maar anders pakt ie nu mijn comment niet. Dat streepje heb ik van Marten Hoepla geleerd jahoe!

4:32 p.m.  
Blogger Nynke zei...

spaties, dat is.

4:32 p.m.  
Blogger Kasper zei...

Dank! <3

9:01 p.m.  
Anonymous Mickey zei...

Hoer ! (tja, je begint er zelf over)

5:46 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage