25 september 2006

Maassen krijgt prijzen vandaag.

Van onze verslaggeefster.
Theo Maassen heeft de Prins Bernhard Cultuurfonds Theater Prijs 2006 gewonnen, zo werd vandaag bekend gemaakt. Bij deze prijs hoort een bedrag van 50.000 euro. Ook heeft Theo Maassen vandaag de Nynke de Jong Eeuwigdurende Passionele Liefdesprijs 2006 gewonnen. Deze prijs is voor de Nederlandse man die dit jaar het vaakst door Nynke de Jong imaginair gekust en bepoteld is. Na klasbakken als Matthijs van Nieuwkerk, Huub van der Lubbe en Prins Maurits komt de award, een kunststuk gemaakt van louter wc-rolletjes en auluminiumfolie, nu bij Maassen op de schoorsteenmantel te staan. De eerste Nynke de Jong Eeuwigdurende Passionele Liefdesprijs ging overigens in 1988 naar de zanger van The Cats: Piet Veerman.
Piet: "Die prijs betekent veel voor mij. Ik zie het als mijn doorbraak bij het luierdragend publiek. Ik had het helemaal niet verwacht trouwens, ik dacht dat de prijs naar Hakim van Sesamstraat zou gaan, gezien de leeftijd en interesses van Nynke, destijds."
Theo Maassen heeft nog niet gereageerd op het heuglijke feit, maar mocht hij willen reageren: bel me! BEL ME!

Bij de foto: Een natuurgetrouwe weergave van één van Nynke's dromen, met als enig verschil dat het bed op de foto niet Nynke's bed is. Maar op zich maakt het De Jong niet veel uit welk bed, echt niet. Echt niet Theo.

7 reacties:

Anonymous Gr.R. zei...

Is Jantje Smit nu al gedumpt?

11:51 p.m.  
Blogger Nynke zei...

oh joh, ik wed op vele, vele paarden.

11:57 p.m.  
Anonymous Bob zei...

50 euro? Da's niet bar veel.

12:01 p.m.  
Anonymous RP zei...

Is dat nou omdat hij van die enorme handen heeft?

3:02 p.m.  
Blogger Arnoud Boer zei...

Theo is een geweldige held, vooral vanwege het lenen van de Uefacup van PSV en zijn eeuwigdurende adoratie van Neerlands meest ondergewaardeerde rechtsback aller tijden, Berry van Aerle.

4:07 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

djeez, kan iemand die foto van die man weghalen.

4:08 p.m.  
Anonymous sanne zei...

nynke! ik deel je passie! ik bén ook op hem, met passie! ik wil hem knuffelen, laten we hem op gaan zoeken, in zijn woning, de man is geweldig. ik heb -tromroffel- een -prrrrr- verrasssssing voor je uitroepteken

ik heb de uitzending van zomergasten waarin (let op hier komt een tautologie) hij geweldig is -hartje- en hij op het einde zijn verontschuldigingen aanbiedt wat écht niet nodig is omdat hij de man is. dus die moet je ff komen kijken,

7:13 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage