12 september 2006

Mannen, overal.

Hospiteeravonden zijn het sociale equivalent van een bos wortelen door je neusgaten drukken: Vervelend en moeizaam. Gister hadden we er weer een, voor de kamer van Robbert. En pfieuw, het was echt warm. En er waren heel veel mannen. Veel leuke ook (en neen, niet voor het uitvoeren mijn horoscoopvoorspellingen) maar oh! We hebben een leuke nieuwe! Het is een jongetje en hij heet Jasper. Ennnnn: ik had hem aangedragen als nieuwe huisgenoot, dus zijn succes straalt af op mij. Jasper was zelf ook heel blij, want toen Martha hem aan de telefoon had moest ze heel hard 'ophouden met gillen nu! Anders word ik dooooooof! Djiez.' roepen, want mèn, die jongen was totaal van de spreekwoordelijke kaart.
Er waren trouwens een paar stomme jongens hoor. Eén zweette heel erg (het was ook warm hoor, maar hij zweette significant meer dan de andere hospitanten) en die beledigde Martha al toen hij de trap op kwam lopen (hij wilde de deur niet dicht doen) dus toen mimeden Em, Martha en ik al dat hij het zowieso niet zou worden. Want dan zijn wij bitsjes hoor. En alle jongens speelden gitaar, heel raar. En een had de blouse van Steve Irwin gekregen (die was ook heel leuk, heel leuk, maar die winkelde al bij onze Albert Heijn, dus als we hem heel leuk zouden vinden zouden we hem wel kunnen bespioneren bij de Appie en dan hem kunnen tackelen bij het koelvak.) en er was een schele jongen.
Nu nog even Robbert's kamer chemisch reinigen (ik maak geen grapje) en dan komt Jasper bij ons wonen, woeh!

1 reacties:

Anonymous botte zei...

wat een homo

1:34 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage