16 september 2006

Nigga please.

Gister was Jay-Z, en kapauw! KAPAUW! Het was tof. Minder tof: het grote aantal zwetende mannen, her en der en vooral in onze buurt. Op een gegeven moment kwam er een grote neger mijn zicht blokkeren. "Nigga please!" wilde ik uitroepen, maar -en dit is een tip- zeg je NIET tegen een neger. Want die houden niet van nigga, dat vertelde Dave Chapelle zelf bij Oprah. Toen dacht ik: Bitsj, please. Maar ja, had ik al gezegd dat het een hele grote neger was? Nou dan. Je moet een gegeven paard niet in de bek KIJKEN, en een grote neger niet verbaal op de bek SLAAN. Ondertussen stond Anne constant met haar neus in de mannenoksels, die lustig transpireerden door te bounsen op de klanken van Hova. Maar hij was het wel waard hoor. Ondanks klotsende oksels en gebrek aan zicht: wahoe! Toen ik als volleerd hiphopadept "So poof...vamoose son of a bitch" meezong, net als de meisjes op de Unplugged CD, ja toen...toen...toen dacht ik bijna: nigga please. Maar dan positief.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage