22 september 2006

Ontwaakt, verworpenen der aarde!

Ontwaakt, verworpenen der aarde!

Mijn lieve broer Hayte, campagneteammannetje van de PvdA, is die hartelijk lachende vent aan het einde van de film. Hij heeft zijn bril niet op, maar dat is om de massahysterie van de zich nu aan hem vergrijpende PvdA-groupies in te perken. Zaterdag om 14.00 uur is de PvdA trouwens op het Janskerkhof om rozen uit te delen. Komt allen! En als je anti PvdA bent: doe het dan gewoon voor mij. Zo vaak vraag ik niet iets aan je jah!

6 reacties:

Anonymous Jelte zei...

Gaaf!

4:54 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik ben bijna overstag, hoor!

5:48 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Kan ik ook op hem stemmen?

7:06 p.m.  
Anonymous Jonneke zei...

Leuk!

10:34 a.m.  
Anonymous swanz zei...

is u broer degene in het groene shirtje?

6:40 p.m.  
Anonymous sanne zei...

ik zag 'm !! in het echt is ie trouwens nóg knapper

11:34 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage