29 oktober 2006

Allerliefste lezers,

Sorrysorrysorry!
Echt veel te lang niet gelogd, maar dat schijnt een nationale tendens te zijn.
Als ik niet aan het werk ben op de HU, ben ik wel aan de studie, in Utrecht of Didam (en probeer daar de muziek van Benny Neijman in een wetenschappelijk onderzoek te frutselen), of werk ik bij de bejaarden, of ben ik aan het toneelspelen. De tijd die mij na aftrek van deze activiteiten nog rest kan ik enkel spenderen aan slapen.
Maar, ik heb het gevoel dat ik iets bijdraag aan de maatschappij en aan mijn eigen bankrekening, dus dat is een goed iets.
En volgende week, na mijn tentamen en mijn presentatie en mijn essay en, okeeeee, George Michael in Ahoy, ga ik lekker afspreken met Maeb en A. te A. en Martha (maar die laatste zie ik op het moment vaker dan de binnenkant van mijn ogen) en daarna een paar dagen naar Ameland met Mem.
En daarna heb ik hopelijk weer tijd om te loggen, in de kroeg te hangen met vrinden, en verliefd te worden, zoals het een goede studente betaamt.
Wat ik wilde zeggen: ga niet weg lieve lezers! Ik heb jullie nódig!

3 reacties:

Anonymous coert zei...

En wij joooooooooooooooooooooouw!

8:31 p.m.  
Anonymous arne zei...

Was ik u nét interessant beginnen te gaan vinden...

9:26 a.m.  
Anonymous botte zei...

SCHRIJVEN ZUL JE!!!11!!

8:17 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage