31 oktober 2006

Basketball is the New Life

Ik zit nu dus op basketball, en ben al gestrikt als redactielid van het clubblaadje. Dree wist blijkbaar dat ik niets kan weigeren als men mij onder de douche zet met acht andere dames. En dat ik, als ik naakt ben en aangestaard wordt door anderen, nooit nee kan zeggen. Ik vraag me nu echt af hoe zij dit weet.
Maar afijn.
Clubblaadje maken dus.
Gepke en ik mogen, à la het Volkskrant Magazine, de stelletjes binnen SBU gaan interviewen. En we mogen Mim interviewen, over dingen. Van het idee al krijg ik fysieke pijn van het lachen. Sowieso krijg ik dat van Gepke. En van Dree, die ook in het blaadje gaat schrijven. En Eva, die nu al een jaar over courgettes schrijft.
Ennnnnn dan kan ik nu mooi even een bruggetje maken naar het volgende waar ik jullie, lievers lezers, voor nodig heb:
Annika, Dree, Gepke en ik proberen dus een beetje een traditie te maken van het hele Delft-idee, als in: we willen zo nu en dan uit in steden die we nog niet kennen, zoals Wageningen, Rotterdam, Den Haag, Enschede etc. En daarbij hebben wij JULLIE hulp nodig! Heb jij een leuk feest of een toffe tent, waarvan je denkt: "Hmmm..het is leuk maar ik mis nog iets....hmmmm...tapperdetap...misschien meisjes....leuke meisjes....grappige meisjes?" Sleep ons dan mee! Want believe me; we zijn echt hahahahahhaahaaaa! Oh, ik moet nu al lachen. En oh ja: we maken niet de hele tijd grove grappen hoor. We kunnen ook als echte meisjes een beetje dansen en koket om ons heen kijken. Dus: wie neemt ons mee op sleeptouw? In ruil voor de hospitality zullen wij gezellig zijn. Deal?

4 reacties:

Anonymous bas zei...

Groffe? Grove, dunkt me. Tsktsk, moet een Delftenaar je nu verbeteren op taalgebied?

12:24 a.m.  
Blogger Nynke zei...

Sorry. Vermoeidheid. Sorry. You're totally right.

8:52 a.m.  
Anonymous Coert zei...

Oh, oh, hier in Bradford is er heul erg behoefte, maar dan ook heul erg, aan leuke meisjes. Want ja, britse meisjes die hebben al niet zo'n beste reputatie, maar meisjes uit Bradford... Jesis! Tickets zijn goedkoop te krijgen bij www.jet2.com Tot snel!

9:47 a.m.  
Anonymous gepke zei...

ja. want vergeet niet, zoals we van wouter (en claudia de breij én de queste) mochten horen, grappen doen het niet goed.

en naar bradford gaat vast geen nachttrein. waar je zelf je kaartjes mag knippen.

4:41 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage