22 oktober 2006

Gerrit en Eva hebben gezoend!!!!!honderdcuntingelf!!!!!

Mooiste TV-moment ever! Of i.i.g. van het seizoen, mensen!
Markje en ik dachten: ze gaat zeggen dat ze naar huis wil. Dat ze hem een hork vindt. Maarrrrr: ze lopen het veld in, hij legt zijn handen op haar heupen en hoppa!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHH!
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! OHMYGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!
Is een waarheidsgetrouwe klanknabootsing van het geluid dat toen door ons huis schaldde.
Oh. De tergende kwelling van het weekelijks uitzenden van 'Boer zoekt Vrouw'. Ik heb nu al een hoge bloeddruk van alle cliffhangende spanningen omtrent de vijf boeren. Het programma is niet goed voor mij. Ik kan het niet aan. Het is teveel spanning en sensatie.
Trouwens, ik heb mijn bron direct gecheckt aangaande dit bericht, en hij had dit nieuwtje gehoord van de boerenhulp van een oude schoolvriend van Gerrit, dus ik ga er vanuit dat het gewoon waar is, wat de zaak alleen nog maar gecompliceerder maakt. Maar: wij zagen in de preview Inge en Gerrit in een veld vol bloemen zitten, dus hij zal haar ook nog wel even op de bek pakken. Wat ik je fokking brom.

12 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

...En Jan Smit heeft met Ellemieke Verdoorn.
Zij 30, hij 20 jaar oud.
Wat zeg je daarvan?

4:31 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Ja,ik had al zoiets gehoord, maar dacht: "ik doe gewoon mijn vigers in mijn oren en dan waait het allemaal wel weer over." Maar neen. T zal wel weer echte *vomit* liefde zijn.

4:39 p.m.  
Blogger Nynke zei...

vingers, vingers,

4:39 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Vermolen heet ze.

5:33 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Wat is honderd elf?

6:32 p.m.  
Anonymous johan zei...

Ik heb het ook gezien! Hoe hij haar romantisch met grote boerenpassen het veld insleepte en haar vervolgens na een 'ik weet het nog niet' vol op de plaat nam. Dit gaat juf Inge niet leuk vinden.

Zucht, zit ik nou te bekennen dat ik naar 'Boer zoekt vrouw' heb zitten kijken?

7:17 p.m.  
Anonymous johan zei...

Ik heb het ook gezien! Hoe hij haar romantisch met grote boerenpassen het veld insleepte en haar vervolgens na een 'ik weet het nog niet' vol op de plaat nam. Dit gaat juf Inge niet leuk vinden.

Zucht, zit ik nou te bekennen dat ik naar 'Boer zoekt vrouw' heb zitten kijken?

7:17 p.m.  
Anonymous johan zei...

Ik heb het ook gezien! Hoe hij haar romantisch met grote boerenpassen het veld insleepte en haar vervolgens na een 'ik weet het nog niet' vol op de plaat nam. Dit gaat juf Inge niet leuk vinden.

Zucht, zit ik nou te bekennen dat ik naar 'Boer zoekt vrouw' heb zitten kijken?

7:18 p.m.  
Anonymous johan zei...

Zucht, drie keer.

7:19 p.m.  
Anonymous Sjoerd zei...

volgens betrouwbare bron scharrelt Inge tegenwoordig idd. op de boerderij van Gerrit om... (dit wordt dus een leuke uitzending volgende week..)

9:27 p.m.  
Blogger Nynke zei...

@Johan: Het is juist tegenwoordig enorm salonfähig om Boer Zoekt Vrouw te kijken! Althans, dat vind ik.

11:58 p.m.  
Anonymous swanz zei...

inge kan dan aan den bingo en sjoelen en het stofpoppetje uitwassen.

10:43 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage