13 oktober 2006

Hoe ik me steeds meer laat beïnvloeden door low-brow-culture-uitingen van bedenkelijk allooi.

Bergafwaarts ga ik mensen, en hárd. Hárd! Zo zat ik vanochtend mijn boterhammen met appelstroop (= goed) te eten, en mijn glas aanmaakranja te drinken (karnemelk zou beter zijn, maar toch nog een voldoende, denk ik zelf) terwijl ik de top 40 van leukste showbizzbaby's keek, op SBS Shownieuws (wat du fok doe je nou, Nynke?)

Bedroevend, vond ik het zelf. Maar ik troostte mezelf met de gedachte dat er ook minstens één iemand een aantal werkdagen gespendeerd heeft aan de prangende vraag: "Is baby Bodi van Eigen Huis en Tuin- skank Corinne Boon leuker dan de eerstgeborene van Grad Damen?"
En dan uiteindelijk, na zes brainsormsessies, vier cup-a-soupjes, één keer seks met de stagaire op de kopieermachine en dingen geschreven te hebben op flip-over-borden uitkomen op: Nee. Definitely 'Nee'

Ik weet trouwens niet wie er op 40 stond, maar bedenk je eens: die is de dus rest van zijn leven 'de minst leuke showbizzbaby volgens SBS Shownieuws'. Hebben Nada van Nie en Ellemieke Vermolen er wel eens over nagedacht hoeveel geestelijke schade je een kind daarmee berokkent?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage