11 oktober 2006

Nieuwsflets....nieuwsflets....nieuwsflets....nieuwsflets...

H. kon mij gister een mooi Boer-Zoekt-Vrouw-nieuwtje melden (nee, niet dat Jochem bij een relnichterige fenklup hoort). Iets over boer Gerrit, de major of Maleshovinistpigstown.
Wilt u weten met wie hij thans samenwoont? Zo ja: scroll dan nu als een motherfucker naar benee. Zo niet: focus je dan even op deze hond:




















Het is Inge! Inge! Inguuuuh! Oewieoehoeoh! OMG!
H. ging er vanuit dat ik dit geheimpje wel zou kunnen bewaren. Ha! Hahahahaa! Wát denk je zelf gast? Ik heb een taak aangaande het doorroddelen van roddels mèèèèn!

Ander nieuws van vandaag/gisteren:
1) Patrick Dempsey speelde mee in Will and Grace!
Nee wacht. Dit kan enthousiaster!
PATRICK DEMPSEY SPEELDE MEE IN WILL AND GRACE!
En: hij speelde een homoos. Naast knappe doktert kan Dempsey dus ook een geloofwaardige homoseksueel spelen. Wauw man, wauw.
b) Het nieuwe liedje van de Pussycat Dolls is eigenlijk best wel leuk. Oh, ik schaam me kapot dat ik het überhaupt mijn bek uit krijg.

1 reacties:

Anonymous RP zei...

Hoe haalt hij het in zijn botte hoofd, die gerrit, qua ehh. Juist.

11:30 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage