09 oktober 2006

Rectificaties her en der.

Rectificatie 1:
'Theo en Thea en de ontmaskering van het Tenenkaasimperium' was NIET de laatste film die mijn vader in de bioscoop heeft gezien. Hij verklaarde ook naar Schindler's List te zijn geweest. Helaas kan niemand zijn alibi aangaande S.L. bevestigen, aangezien hij deze film alleen in de bioscoop heeft gezien (mijn moeder weigert sinds 'Pastorale 1943' met mijn vader naar oorlogsfilms te kijken, omdat zij niet van dood en verderf houdt. Wel van stoofpeertjes en autorijden, maar dat terzijde.) Maar nadat vader juist antwoordde op verschillende vragen over Schindler's List en de bioscoop (ambiance: "donker", onderwerp film: "Joden") kunnen wij met zekerheid vaststellen dat mijn vader in 1993 voor het laatst de bioscoop heeft bezocht.
Rectificatie 2:
Mijn buurjongen Melle wordt NIET vader van drie kinderen in één enkele werpbeurt, maar zal, ijs en weder dienende, over een maand of zes vader worden van één kind. Hij speldde mij succesvol iets op den mouw, mensen. Maar het was een mooie roddel, dat wel.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage