11 oktober 2006

Suske en Wiske en het Muizen Mysterie (Waar ik 'Suske' zei, bedoel ik 'Martha' en waar ik 'Wiske' zei bedoel ik 'Mezelf'. Ik weet trouwens bij Suske..

...en Wiske nooit wie nou het jongetje is en wie het meisje.)

Wij hadden dus muizen. Muizen. We weten nu ook waarom: Robert, onze geschifte huisgenoot had etensresten her en der in zijn kamer gedrapeerd, het raam op een kier gezet en de kamer voor drie en een halve maand verlaten. Tel daarbij op: een hittegolf, et voilà: je hebt muizenparadise.
Tevens zat er een gat in zijn plint ter grootte van een honkbalbal, dus dat Mart en ik de afgelopen weken regelmatig een polonaise van knaagdieren achter onze muren hoorden lopen, mag geen verrassing zijn. Ik gok zelfs op een korenwolf in de meterkast, binnenkort. Of een stokstaartje, vastzittend in de zwanenhals van mijn wastafel. Een bunzing, ergens, perhaps. Een casuaal chillende muskusrat.

:(

Bij de foto: De bunzing kijkt om het hoekje om te inspecteren of er nog iets op Roberts kamer ligt te composteren, waar hij dan, al spinnend, in kan rollenbollen.

1 reacties:

Blogger Martha zei...

Rrrrr paste echt een tapir door dat gat. Ik hoop dat nu dus ook; dat er een tapir in de muur zit, die 's nachts in de keuken gaat eten en die ik dan kan zien!!

7:58 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage