03 oktober 2006

Tentamon

Morgen log ik weer proper hoor, maar ik heb vanavond een tentamon dus ik hoor geen tijd te hebben voor deze digitale onzin.
Het enige wat ik even kwijt wil is dat mijn vader gisteravond weer eens naar de film is geweest, met mijn broer naar 'Zwartboek'. Volgens mij was zijn laatste filmbezoek 'Theo en Thea en de ontmaskering van het tenenkaasimperium', die hij ook maar voor de helft gezien heeft omdat ik (4 jr) Marco Bakker een enge man vond, en wij daarom in de pauze de bioscoop verlieten om vuurwerk (eind december 1989) te gaan kopen, terwijl mijn broers (8 en 10) met een flesje chocomel werden achtergelaten om de film uit te kijken.
Dus gisteravond was wel even memorabel, wat ik je brom.
(Of, Bauke, zijn jullie nog met hem naar 'Shaving Ryan's Privates' geweest? Ik wist het niet meer zeker.)

Morgen ben ik weer levend en schoppend! Echt!

4 reacties:

Blogger Jonneke zei...

Haha, vaders en films ;)
Strakke nieuwe look van je blog trouwens!

5:04 p.m.  
Anonymous albert zei...

Nyn,

Nee, SRP hebben Bauke, Bart en ik met z'n drieen gezien in Groningen.

Liefs,
Albert

7:40 p.m.  
Anonymous swanz zei...

trudie de hond was de ster van de film tenenkaas.

8:24 p.m.  
Blogger M@rijke zei...

Hulde aan Trudie de Hond. Marco B. was inderdaad eng. Die man kon met zijn wenkbrauwen in 1 haal je K'nex of Ministeck van tafel zwiepen. Succes morgen!

10:09 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage