17 oktober 2006

Wij zouden dat wel kunnen ja.

Na College 'Actuele Romans', met deze keer als docent de erudiete en voor zijn leeftijd uiterst aantrekkelijke W.S.*:

Maartje: Ik vínd em leuk!
Aafke: Ik ook! Ik ook!
Nynke: Ibidem! Ibidem!
Maartje: Mocht ik in mijn huwelijk (Maartje gaat in januari trouwen, red.) ooit nog eens vreemd willen gaan met een knappe oudere heer...
Nynke: (met zo'n scheef fluistermondje) Je moet even je bek houden want hij loopt achter ons...
Maartje: Nou dan zou ik het wel weten hoor!! Nou!
Aafke: Jaaaah!
Maartje: Woeh!
Aafke: Nou!
Nynke: Ja, hij liep dus achter ons hè.

(Hier schreef ik al eens eerder over de docent. Kun je nagaan. Zegt ook wel iets over de rest van het docentencorps van de opleiding Nederlands hoor. Maar C., uit het oude logje, begon altijd met haar hand over haar been te wrijven als hij haar iets vroeg. Dat was...zo...echt de mooiste werkcollege momenten ooit. Echt.)

*Ik hoop dat hij niet googelt, ik hoop met vereende passie dat hij niet googelt.

6 reacties:

Anonymous Maartje zei...

Nou, ik heb nog geen uitnodiging om eens lekker samen te vliegfietsen ofzo van 'm gehad hoor!

5:57 p.m.  
Anonymous Gryts zei...

Haha, dat hoop ik ook niet voor je: http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=%22wil+smul%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8

6:41 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

2:35 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

3:11 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik heb ook eens even gegoogled, met behulp van de solis u-gids, en ik zie het niet hoor...

10:19 p.m.  
Anonymous little bit a old man zei...

lief van jullie dat jullie zo lief denken over mij.;-)
(via mijn broer ) ;-)

11:45 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage