24 oktober 2006

Working Girl

Ik voel me echt totally Melanie Griffith nu man.
Ik ga namelijk de komende weken even de secretaresse uithangen bij Martha op kantoor. Daar hebben ze namelijk een tekort aan mensen die administratieve heitjes willen doen. Ik wil dat wel.
Ik ben al bij het uitzendbureau geweest en ben nu officieel iemand met een dubbele baan. Woeh. Gevolg is wel dat ik het nu iétsjes drukker ga krijgen, maar ach, als ik werk met deadlines heb ik pas écht het gevoel dat ik leef, in capslock.
Dan ga ik nu even mijn loonheffingskorting omzetten. OH! Hoe fiscaal aware klinkt dát!
Trouwens: ik kwam erachter dat ik totáál geen consistente handtekening heb. Ik doe maar wat, echt. Waar is die goeie ouwe tijd gebleven waarin je gewoon een kruisje kon zetten? Of een smiley tekenen?

(Veel 'ik' in dit stukje. Sorry. Morgen vervang ik 'ik' wel weer voor 'een bejaarde' of 'Dawsons Creek wordt weer uitgezonden hoe kan dit!!!!!' Tot die tijd: ikikikikikikkikikikikik.)

12 reacties:

Blogger Martha zei...

Ik dacht 'let's hire the smart fat girl'.

Prada wearing verblijf ik,

Op ONS kantoor, wahoe!!!

M

11:51 a.m.  
Blogger Nynke zei...

Als je je bontjas maar niet de hele tijd op mijn bureau kwakt...

12:02 p.m.  
Blogger Martha zei...

Waarom is mijn koffie hier nog niet? Ben je dood??!?!?!!?

1:28 p.m.  
Anonymous monique zei...

het mooie van nieuw werk is dat je altijd onwijs veel tijd nodig hebt om alle mensen te leren kennen (persoonlijk en hoe hun hond heet en hun schoonmoeder), hoe het patroon van de vloerbedekking nu werkelijk in elkaar steekt, waar het koffiezetapparaat is (belangrijk), hoe je die bij kunt vullen (nog belangrijker), en (nog veel belangrijker) waar de voorraadkast is en of ze neat things hebben om in een onbewaakt ogenblik mee te jatten.

2:02 a.m.  
Blogger Martha zei...

Hé, hé!
*wenkbrauwen geronst*

Hier wordt mooi niks gejat!!

En je weet al dat ik geen schoonmoeder heb (niet omdat dood, maar omdat Nog Niet De Juiste Mijn Pad Kruiste) en de koffieautomaat mijd omdat Die Gore ernaast de wacht houdt om mij te bespringen zodra ik een bekertje tevoorschijn haal. Ik zou daar dsu ook een beetje oppassen.

Verder is dit Echt Leuk Werk met leuke mensen!!

Ik vind het zo leuk dat je komt!!

M

9:24 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dawson's Creek wordt al ruim een jaar lang op zondagmiddag uitgezonden. Ca. 2 maanden geleden hebben ze dan eindelijk de finale laten zien! Gemist? oeioeioeioeioeioeiii

5:52 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Ja, tweemaal tijdens het bewonderen van dit blog in mijn pauze, roept mijn baas: "Hey, is that Charlotte Church?"

Doe ermee wat je wil...

2:09 p.m.  
Blogger Martha zei...

Mhááá hahahaha haaaaaaaaa

Charlotte Church!!

4:11 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Kan Nynke ook al mooi zingen, kan zij kan alles!?

12:31 p.m.  
Anonymous Jaap zei...

Nynke kon al mooi zingen voordat Charlotte Church haar eerste echte kater had.
Lang geleden dus

1:37 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Ooow, you guys...
Wil er iemand foto's zien van het toneelstuk waar ik in speel? Hiero: http://www.janbijkerk.nl/FOTOGALERIJ/Spesialiteitfanithus/index.html

Het was in het Fries, dat wel.

Tot spoedig logs, echt. Nynke

2:06 p.m.  
Anonymous johan zei...

Nog iets gewonnen in de verloting?

Leuke foto's.

8:29 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage