18 november 2006

Boer zoekt Vrouw, een queeste.

Donderdag ging onze Tour D'amour naar Wageningen. Wageningen, stad van boeren. Wageningen, stad zonder treinstation. Wageningen, overduidelijk niet aangesloten op het nachtnet van de NS. Wageningen.
Maar fok hee, het is goed swingen, daar in Wageningen.
En weet je wie we tegenkwamen? Marlies van Boer Zoekt Vrouw!
MARLIES VAN BOER ZOEKT VROUW!!!!
NEE MAAR FOKKING ECHT!!!
Annika en ik stonden even gefreezed aan de grond met de bek vol tanden. En ja, dan komt het grote dilemma: moet je zo'n kind dan aanspreken? Je wilt natuurlijk niets liever. Je wilt haar tegen je boezem aandrukken alsof ze je doodgewaande tweelingzus is. Je wilt vragen hoe het nu met haar gaat, of ze nog altijd met Martijn is. Of ze nog contact met Bibi heeft. Of ze nog met Martijn heeft. Of ze nog met Martijn heeft.
Maar aan de andere kant: het arreme kind hoort waarschijnlijk niets anders, de hele dag. Bovendien was ik inmiddels in een toestand van emotionele instabiliteit door een teveel aan alcohol, en waarschijnlijk kreeg ik er toch niet meer uit dan 'Heeeejooooooooo jij bent Mrrrruuuuulies!!!! Van Marrruuuuuuuuuthijn!!! Doen jullie het nog hee, doen jullie het nog? Vertelvertelvertel vertel nouuuu! Doen jullie het nog???"
En ja, dat zou wel echt genant zijn.
Dus ik heb haar gewoon even aangestaard en ben toen verder gegaan met het meezingen van het hoge gilletje uit House of Pain's 'Jump Around', waardoor ik nu bijna geen stem heb en vandaag op werk aan de telefoon klonk als een wulpse callgirl.
Maar dat geheel terzijde natuurlijk.
Trouwens: we hebben thuis geen TV (niet onze schuld!!!) en lijken dus wel Amish :(
En ik kon dus wederom geen Boer Zoekt Vrouw kijken. Dus geef me de juicy details mensen!! Plies!

13 reacties:

Anonymous johan zei...

Juf Inge: "Ik ha toarst as in hynder!".

10:16 p.m.  
Anonymous Marije zei...

Marieke : mijn algemene gevoel bij Jochum is wel ...... ja zo van... Hoera

11:23 p.m.  
Anonymous willemijn zei...

gerrit heeft een piercing in de rechter tepel!!!!!!

12:12 a.m.  
Blogger Martha zei...

Heej Nyn,

Zullen we vanavond breien, of gezelschapsspelletjes doen opdat we nog wat jolijt hebben nu de beeldbuis kaduuk is?

Dajmn!

9:21 a.m.  
Blogger Nynke zei...

Aaaah neeeeeee!!! Een tepelpiercing!!!!

Djiez.

11:43 a.m.  
Anonymous Celia zei...

Marieke: 'Jeetje Jochum... ongelofelijk toch, die bergen... ik besef me eigenlijk nog steeds niet dat we écht in Genève zijn...'

(en ja: ze zei echt "ik besef ME". dom wicht)

12:01 p.m.  
Anonymous Reinier zei...

Boer Hans kwam midden in een gay-pride parade terecht. Hoe vin je die!

4:38 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nou. Als ik dus zelf marieke had gezien in een wageningse dancing (ha!), had ik mooi echt heus wel gevraagd of ze nog met martijn is, hee. Want nu moeten we een week wachten. En een week is best wel keilang.

10:56 a.m.  
Anonymous claver zei...

Djies. reageer je ook eens een keer met iets op iemand anders dr log, gaat het meteen fout.
ik was geeneens anonymous, ik was claver.

10:57 a.m.  
Blogger Nynke zei...

Oooh maar Claver! Ik was dron-kun! Dron-kun! Een meestal durf ik dan heel veel, maar nu even niet.

Maar oh, het knaagt ook aan mij hoor.

12:36 p.m.  
Anonymous RP zei...

Marieke wijst naar een paar balken in een huis in Genève: "Ik ben zo benieuwd hoe die er uit hadden gezien als ze nu nog boom waren."
Jochum knikt. Hij begrijpt dat. Maar jochum knikt na alles wat ze zegt. En na alles wat hij zelf zegt. Na alles wat iedereen zegt. Jochum knikt als een vijfjarige aan wie door de juf wordt gevraagd of hij wel goed heeft opgelet tijdens de les.
Och jongens. Jochum...

1:38 p.m.  
Anonymous roos zei...

Come on, dat kijk je toch via internet, uitzending gemist?!!! (Wij hebben ook geen t.v. Ik bepaal zelf wel wat ik kijk).

1:51 p.m.  
Anonymous johan zei...

Een collega weet hier net te melden dat juf Inge inmiddels met een dikke toeter rondhuppelt in Kollumerpomp. Het kan verkeren.

9:37 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage