10 november 2006

Feuilleto-hon! Zei ik het niet!!!11OMG!!!!

Ik was even een paar dagen op Ameland. Vandaar de stilte. Maar ik ben nieuw en improved terug! Compleet met al mijn gedachtes op een rijtje en in het reine zijnde met mezelf. En min een kilo lichaamsvet door extreem hard tegen de wind in fietsen. Woeh!

Rectificatie! De deerne waar Kor Jochem mee door Bolsward had zien lopen, was NIET Nienke. Maar ook niet Marieke! Want die schijnt OOK alweer weg te zijn. Het was dus een anoniem meisje, daar in Bolsward. Het wordt nu een verrekt complexe zaak voor Jochem.
Kor denkt dat Jochem homo is. Ik wil geen praatjes lukraak rondstruien, maar even: daar zou Kor best wel eens gelijk in kunnen hebben. Kor heeft vast een sterke gay-dar.
Ik moet zondag weer werken, dus mensen mogen me weer bellen om pikante details door te geven. Ik stel dat zeer, zeeeeeeeeeeer op prijs!

5 reacties:

Anonymous johan zei...

Ik heb alle alarmbellen al ingesteld op BzV, we zijn nu in een fase beland waarbij er niets meer gemist mag worden. Uiteraard hou ik je op de hoogte van de schokkende details. En als jij dan de comments weer doorlaat, dan is ook de rest van je lezerspubliek weer helemaal bij.

8:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Maar met wie was jij op ameland?

1:02 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Maar met wie was jij op ameland?

1:03 a.m.  
Anonymous Kor zei...

Ik denk niet dat hij Nienke ooit gekozen heeft. Dat meisje met wie hij liep, de niet-bzv'er, is ook al weg bij hem.

ik zeg niks meer ;-)

11:05 a.m.  
Anonymous Kor zei...

Oeh en nu zie ik zomaar dat boer Martijn nog een abootje heeft lopen op www.paiq.nl :D

12:31 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage