05 november 2006

Het is een feuilleton mensen, dus het kan nog wel even doorgaan!

Zondag is nu een soort van vaste werkavond van mij, waardoor ik steeds Boer Zoekt Vrouw moet missen, wat weer zorgt voor nagelbijten en bejaarden afsnauwen van de spanning. Gelukkig heb ik ex-vriendjes die zich tegenwoordig van hun meest metromannige kant laten zien door mij de verwikkelingen uit BZV gedetailleerd door te bellen. Van opmerkingen als 'Nou, pfoe...dat was...ja echt héle mooie televisie' en 'toen moest ik dus ook een beetje huilen' kijk ik al helemáál niet meer op. Het zet mij wel aan het denken over of ze ook al van die mietjes waren toen ik met ze verkeerde, maar dat terzijde.
Want waar het om gaat, naturellement:
Marieke?
Maar even. EVEN!
Is het hem in de plasse* geslagen?
Kor zei trouwens dat hij Jochum en Nienke hand in hand in Bolsward had zien lopen. Dus ha! Dit biologische muisje zou nog wel eens een heel opmerkelijk staartje kunnen krijgen! Maar nu gaat hij dus nog voor Marieke. Hmpfr. Je luistert verdomde slecht naar het Hollandsch kijkerspubliek Jochum! Wij, de kijkers, die elke week weer hun afstandbediening in een sopje moeten leggen, omdat ze elke keer dat Marieke haar bek opentrekt hun anti-peristaltische beweging totaal niet kunnen beheersen en het avondeten in vloeibare vorm weer op hun schoot, en daarme op de afstandbediening en de Mikro-gids vinden.
Maar verder: topprogramma, zo blijkt.
Kan iemand me volgende week weer bellen? Want die kutbejaarden...ze moeten eens op zichzelf leren letten jah! Het BZV niet zien knaaaaaagt aan me!
*Een Friesisme

4 reacties:

Anonymous Kor zei...

Nynke ik moet mijn verhaal corrigeren. Het blijkt he-le-maal anders te zitten. (ik ben zo'n sucker voor roddels)

Mijn meest betrouwbare bron heeft me net uit de doeken gedaan hoe het wel in elkaar steekt. U heeft vanmiddag weer mail :D

8:21 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dag Nynke,
Alle aflevering van BZV zijn nog via internet te bekijken:
uitzendinggemist.nl of boerzoektvrouw.kro.nl (zelfs die van vorig jaar nog!) Leve internet :-D

11:39 a.m.  
Blogger Bootsma zei...

anderen zeggen dat Jochum die schijnheilige nepchristen ergens dumpt. Dus dat hij alleen overblijft en die grevo-tang aan de kant zet.

3:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

dat meisje van die jongste boer(die een puppy uit ging zoeken) is een leuk meisje.
echt heel lief. ze lijkt een heel klein beetje op birgit schuurman.

11:39 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage