27 november 2006

Justice at last!!! Moehoehahaha!

Jochum en Marieke zijn uit elkaar!
Het is fijn dat Jochum nu ook inziet wat het hele Nederlandse volk al weken inzag; dat Marieke een overdatumse stronk biologische witlof is. Niet dat ik op de man wil spelen hoor! Trek het je niet persoonlijk aan Marieke! Dat van die witlof zeg ik over alle mensen die ik tot op het bot verafschuw. Niets persoonlijks dus!
Verder: Weet iemand waar we het nu en masse over moeten hebben? Nu 'Boer Zoekt Vrouw' afgelopen is, ben ik bang dat we weer van die angstvallige stiltes krijgen bij de koffie-automaat, zodat je dan wel een scheetje moet laten om de stilte te verbreken.
Hmpfr.

2 reacties:

Anonymous Celia zei...

Nou, zullen we het dan eindelijk eens over de nu al legendarische talpa-serie Lotte gaan hebben? Ik stem voor!

6:43 p.m.  
Anonymous RP zei...

Och, en de verkiezingen zijn ook geweest. Onderwerp-armoede in kantoorklerkland, ik zeg het je.
Um, zullen we het hebben over Beauty en de Nerd dan, misschien. Ik bedoel... Tja.

9:46 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage