12 november 2006

Kelta is jarig, hoerauw hoerauw!

Vriendin Kelta is vandaag jarig, hoera hoera! We vierden dat gisteren tijdens Rauw, het immer hippe-mensen-feestje in Tivoli. Joost van Bellen probeert met niet aflatend enthousiasme de snor weer slaonfähig te maken, en ik zeg: als hij er zo goed van gaat draaien, hou die gezichtsbeharing dan gewoon! Want Wiegertje, let op! Hij had! Een remix! Van! Nine to Five! Nine to -hallelujah- Five!
Maar. Het hele Dolly Parton- gedoetje was niet bevorderlijk voor de sfeer die Jojanneke en ik wilden creëeren die avond: we wilden deze keer eens mysterieus zijn. En dat betekent: nonchalant sigaretjes roken (Jo dan hè) en verder een beetje van het ene been op het andere hippen en dat dan dansen noemen. Jo en ik bleken gisteren wel heel goed tweestemmig 'Leo, je bent vannacht weer dronken geweest' te kunnen zingen, en hebben nu dus ook vergaande ambities om volgend jaar als 'Dikke Bertha en Patty Confetti' mee te doen aan het Smartlappenfestival (Maar Jo, ik vind 'Dikke Bertha' echt niets voor jou hoor. En ook niet voor mij. We kunnen vast wel iets beters verzinnen.) Maar mysterieus? Wij? Neen.
We deden ons best, heus. Maar na Dolly P. waren we gewoon weer als aangeschoten wild over de dansvloer aan het hippen. We deden zelfs 'De magnetron met te heet voedsel', en dat is wel het alleronmysterieuste dansje.
Maar leuuuk dat het was! OH! En iedereen is op Rauw ook zo hip! Ik had al verschrikkelijk mijn best gedaan, met mijn giletje en mijn vintagelaarzen, maar pfoe! Als vrouwen met Wrekers-pruiken op gaan lopen, en kunnen tietshaken in een strapless jurkje, dan val ik in het niet hoor mensen.
Maar het was een waardig verjaardagsfeestje voor Kelta, die, omdat ze zo'n ongelofelijke leukerd is, altijd feestjes verdient met besnorde DJ's en Belgische bandjes (Goose, mensen, Goose) en martini.

1 reacties:

Anonymous Kelta zei...

Danku schat, voor dit mooie stukje! En of het een mooi feestje was! Enne, je zag er ganz hip uit hoor, ik bedoel je zegt het zelf al, vintage laarzen, gilletje! Kan niet beter! Zo ik heb zin in weer een feestje.

11:34 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage