14 november 2006

The Office

Arbeiden is het nieuwe roze, en nu Martha al haar ingewanden weer heeft geschoond van rot voedsel zijn we allebei weer als een dolle aan het werk voor de opening van 'ons' gebouw; het gebouw waar wij werken. Ennnn gedurende de arbeid gebeurt er veel man. Veel:

  • Elly, onze collega, is ziek, waardoor Martha nu automatisch de broek aangetrokken heeft, waardoor ze nu iedereen moet commanderen. Ze is nog een beetje onwennig in haar nieuwe rol, maar ze doet het goed.
  • De man met de verborgen hazenlip, die bij ons op de gang zit (hij heeft zo'n laf snorretje om zijn hazenlip te verbergen, wat hetzelfde effect heeft als een vlag in een drol; zijn hazenlip valt gewoon nog meer op) was kwaad op ons, omdat ik de snijmachine even van z'n plek had gehaald, en hij em daardoor niet kon vinden. Maar echt. Dan ben je echt een kantoorklerk hoor.
  • De enge vieze man, die altijd achter Martha aanging en haar dan onbeduidende dingen toelispelde, is godzijdank weg. Martha durft nu weer gewoon alleen naar de koffie-automaat te lopen, omdat ze nu meer aangerand zal worden wanneer ze haar thermoskan bij wil vullen.
  • Ik kopieer bakstenen, dat is mijn werk.
  • Toen ik bij de koffie-automaat stond voor een choco deluxe bitste Liesbeth mij toe: "Goh, spannende panty heb je aan". Ze dacht ze neutraal klonk, maar in haar achteloos uitgesproken zin galmden enorme verwijten door, zo van: "HOER! Met je hoerenpanty!" Dus ik zei: "Tsja, je moet het een beetje spannend voor jezelf houden hè." Maar door mijn zin galmde het "Ja, ik kan dat hebben, want ik heb killer-legs, en jij hebt dikke bespataderde vijftig-plus benen CUNTING LIESBETH!!!!" En toen deed ik mijn signature walk en liep proudly met mijn choco deluxe weer terug naar mijn bureau.
  • De man van de repro is mijn grootste vriend. Hoe hij echt heet weten we eigenlijk amper, omdat Elly hem een keer 'Annamat' noemde, omdat zij z'n naam niet goed onthouden had, en wij daar lustig op voorborduurden. Hij heet nu dus zowel 'Autoband' als 'Attaturk' als 'Kokosmat', maar hij is mijn vriend en hij stinkt naar zweet, waardoor je meteen weet of hij al naar het kapotte kopieerapparaat heeft gekeken, want dan ruikt het in het kopieerhok naar sok en natte hond.
  • Ik heb vandaag, voor het eerst in mijn leven, een fietskoerier besteld. Het voelde goed. En: het bleek uiteindelijk ook nog een heel aantrekkelijke fietskoerier te zijn. Hij was van defietskoerierutrecht.nl dus als hij zichzelf nou even googled belmebelme en anders dan bel ik jou en dan verzin ik wel pakjes die je dan moet koerieren voor mij. Afijn.
  • Het is een dolle boel dus. En dan hebben we de chocoladefontein nog niet eens gezien.

8 reacties:

Anonymous RP zei...

Het is goed om vrinden bij de repro te hebben. Ik geloof namelijk niet dat die ooit zullen verklerken. Dat talent missen ze. Zeg maar.

7:47 a.m.  
Blogger Martha zei...

Ik denk dat ik ben gestopt met overgeven omdat ik er gewoon geen tijd voor heb. Net als voor plassen en met mijn ogen knipperen trouwens. Allemaal morgenavond weer; wat een feest zal het worden, wat een feest!!

8:54 a.m.  
Anonymous Coert zei...

@martha: vergeet niet regelmatig met de plantenspuit het irrigatieniveau van je ogen op peil te houden.

8:37 p.m.  
Anonymous jopie zei...

komt er nog een foto van die killer legs? toe? plzzzz??

11:17 p.m.  
Anonymous Meerth zei...

NYN! Ik heb een vriend die fietskoerier is daar dus als je wil.. OW, wat is de wereld toch klein..

Btw, weer een heerlijk avondje vermaak, die blogs van jou!

12:06 a.m.  
Blogger Erik van L zei...

Je had mij ook kunnen bestellen. :-(

11:46 a.m.  
Blogger Martha zei...

We waren een fokking succes!

9:35 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ik ben het met jopie eens,ik wil graag een foto van die killerlegs met panty!;-)

6:48 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage