01 november 2006

Om er maar gelijk even een feuilleton van te maken:

Weer iets over Boer Zoekt Vrouw. Want ik verzuimde iets, te weten: praten over Marieke. Marieke, de- vrouw-die-ik-het-liefst-eens-in-het-gezicht-zou-willen-fluimen-du-monde.
Die Marieke.
De "Ik vind het zo mooi dat je dan dus werkt met iets wat de aarde je geeft en dat je daar dus je steentje aan bijdraagt" Marieke.
De "'s Ochtends als ik opsta denk ik wel hoera" Marieke.
De "als je mijn gevoel zou moeten tekenen zou het wel iets met balonnen zijn. En slingers" Marieke.

Ik vind het, werkelijk waar, een schánde dat zo iemand dat soort dingen kan zeggen zonder dat er repressailles volgen. En trouwens: ze heeft haar gezichtsspieren ook totaal niet onder controle als ze met iemand praat. Die doen echt wieieooeiwiwiwieeuw.

Afijn: het is misschien wat kort door de bocht, maar: Jochuuuuuuuuuuuuuuum!!!! Kies Nienke!!! Kies Nienke!!! Laat je niet bedwelmen door de eigengefokte aardbeien van Marieke en haar aandoenlijk gestuntel in de biologische winkel! Met haar geren over het strand en haar kinderlijk ingevlochten haren!
Niet doen! Kies voor Nienke, die moet je hebben!

Zooo. Ik ga even een spanddoek breien denk ik.

13 reacties:

Anonymous Gryts zei...

Je vergeet de slagroomtaart.

Maar nee, als Marieke ten tonele verschijnt krijgen wij ook spontaan een epileptie-aanval...

1:47 p.m.  
Anonymous gepke zei...

zij past toch ook helemaaaaaal niet bij de zussen?

wat voor familiedag moet dat dan ook nog echt worden?

3:14 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Ja inderdaad! En ze past ook al niet bij de winkelhulp die Jochem heeft. Kortom: als Marieke en Jochem bij Ron Brandsteder langs zouden gaan zou hij binnen de kortste keren in de tomatensoep liggen. Fo real. Dat wordt noooooit wat!

3:26 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Vooral : als ik 's ochtends opsta dan denk ik wel Hoera...
Serieus...

Jochum's zus woont hier in Wommels en werkt bij de Bibliotheek.

Gegroet, uw Storyreporteur

3:41 p.m.  
Anonymous Marjolijn zei...

Ik ken haar, en in het echt is ze nóg vervelender (ja, dat kan.)

4:13 p.m.  
Anonymous gepke zei...

dat hier sowieso niet eerder ouderwetse bom-barie over is gemaakt.
en daarbij; dan is er nog interesse van zíjn kant ook.

onvoorstelbaar.

aan andere kant. er is dus voor iedereen hoop. -doet vreugdedans, shaked haar booty en hyved weer op man, tussen 20&30jaar-

4:38 p.m.  
Blogger ivo victoria zei...

te veel informatie in deze post fascineert mij te mateloos om adequaat te kunnen reageren. dus nu ga ik eerst iemand zoeken wiens gezicht wwwwioeeewwww doet. daarna kom ik terug op de rest. hopelijk.

5:37 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Ik waarschuw iedereen voor haar. Ze is duivels.

6:20 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Wieoeioooewiw is dat dingetje dat je gezicht doet als je een emotie probeert te veinzen, en dus eigenlijk een heel andere emotie daadwerkelijk beleeft. Ik heb dat altijd als ik aardig moet doen tegen mijn achterlijke collega's in het bejaardentehuis. Dan zeg ik: "heeeu hoi!" en bedoel ik eigenlijk: "je bent lelijk en dooooooooom." En dat zie je dan aan mijn gezicht.

8:14 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Maar dat zie je alleen als je me kent hè. Die collegae hebben niets door. Wat het deste achterbaks maakt. En Marieke deed dat dus ook bij de winkelhulp van Jochem. Ze zei: "Werk je hier al lang?" en ze bedoelde: "Kom ik zo integer en aimable over op de kijkers thuis en op Jochem?"

Ik had haar wel door dus.

8:19 p.m.  
Anonymous fluuh zei...

Ze vroeg dus ook aan het winkelmeisje 'wat verkoop je nou het liefst?'

Ik zat vol spanning te wachten - zouden het de schorseneren of de komkommers zijn?

8:31 p.m.  
Blogger Frank zei...

Spand-doek?

12:25 a.m.  
Anonymous sjoerd zei...

ik weet lekker al hoe het met jochum afloopt... hehehe

ok, het is niet leuk om dat te weten maar het werd mij ook maar naar mijn hoofd geslingerd.

12:48 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage