05 november 2006

SPSS is het instrument van de duivel.

Het einde is in zicht, en wat ze zeggen over laatste loodjes: dat klopt. Die wegen zwaar. Vandaar dat ik nu in da beep resideer om mijn laatste opdrachten voor mijn statistiekvak te maken. En pfoe. Ik heb namelijk geen hulplijnen: de een zit in Berlijn en de ander heeft haar telefoon in de honing laten vallen. Ja echt! Hoe Winnie de Poehish klinkt dat! Maar nu heb ik dus mooi niks meer aan haar. Dus nu aan jullie, kind'ren, de vraag: hoe bereken ik de somscore van twee bij elkaar gevoegde toetsen? Of: volg je de cursus MTCO aan de UU? Stuur me dan even je opdrachten op, dan ben ik er weer vanaf heuuuu! Dat zou ik natuurlijk niet doen. Want wat leer ik er dan zelf van? Juist. Copy-pasten; verder niks.
Maar: ik heb gisteren wel gediscodanst met Maeb , A. te A. en Martha, en hoeveel mensen kunnen me dat nazeggen? Nou? Nou? Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw?

2 reacties:

Anonymous johan zei...

Alle ruwe scores bij elkaar optellen, volgens Google. Al snap ik niet wat SBS6 hiermee te maken heeft.

En discodansen met Martha, wie droomt daar niet van?

10:06 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik kan dat idd niet nazeggen. Ik kan het wel vr*e*selijk eens zijn met het root-of-all-evil zijnde van SPSS. En dan heb ik het over versie 6.nogwat; daarna heb ik het gelukkig nooit meer hoeven aanraken. Zo.

4:29 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage