29 november 2006

Vrees niet: er is hoop.

Was ik een paar dagen geleden nog bang dat ik bij de koffie-automaat pijnlijke stiltes zou moeten wegfarten; nu weet ik: er is hoop. En wel dit: Ranking the Stars. Dat móet wel geweldig TV worden, aangezien Georgina Verbaan dit over haar rivale Victoria Koblenko zei in het Vara TV Magazine.
Ik zeg: vechten bitsjes! Vechten zullen jullie! En dronken worden en elkaar dan voor rotte vis uitmaken! Of elkaar aan de haren trekken! Of bij elkaar de nepnagels uitrukken! Of met elkaars mannen het bed in duiken en er daarna ruzie over krijgen!!!! Jerry!! Jerry!! Jerry!!!
Jullie moeten dat doen, anders valt heel Nederland in het enorme gat dat de absentie van Boer Zoekt Vrouw heeft geslagen!
Trouwens: het hele concept is natuurlijk kei-achterhaald; in Utrecht heet zoiets gewoon damesjaarclub-vormen. Niks nieuws aan.

4 reacties:

Anonymous Arnoud B. zei...

Victoria rules!

7:39 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Nee man!

5:57 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Ik ben ook meer voor Georgina...veel meer.

6:06 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Dit geeft al aan wat een geweldige formule dit programma is.

Maar jullie zitten er ZO naast. Echt.

9:57 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage