02 november 2006

The works

Ik werk nu dus bij Martha en doe daar de hele dag van tijperdetijp.
Het is heel gezellig. Dat komt natuurlijk door Martha, maar ook door Judith en Tanja en Elly. Elly heeft een Carry Slee-bril, wat eigenlijk betekent dat Martha en ik niet met haar mogen praten en haar van de trap moeten duwen want djiezzzzz een Carry Slee-bril!!!! Die moeten door de maatschappij verboden worden!!! Want bij een Carry Slee- bril hoort automatisch een azuurblauw/ auberginepaars Cora Kempermangewaad, en die breng ik meestal alleen in verband met een geflipte menopauzevrouwen.
Maar Elly is dus heel anders. Elly is altijd heel erg positief, en zegt dingen als "perfecto!!!" en, als het niet goed gaat, "merde!" Verder wil Elly ook graag knappe musicalmannen inhuren voor ons feest op 16 november, wat we nu aan het organiseren zijn. En toen ik voorstelde om een chocoladefontein te regelen voor het spiezenbuffet riep ze "perfectoo!" en ging vervolgens alle chocoladefonteinen op internet bekijken.
De rest van de mensen op werk zijn ook leuk, behalve de vieze man, maar daar moet Martha maar even iets over vertellen. Maar gisteren was Lisette jarig, met wie ik een innige band heb ontwikkelt al staande in de rij voor het kopieerapparaat. En toen kregen we allemaal cake. Nou, dat klinkt toch als leuk werk? En mijn bazin heeft me zelfs al een eigen emailadres gegeven, dus ik voel dat ik er helemaal bijhoor. En: ik mocht samen met Martha een heel leuke workshop bedenken met gedichtjes enzo! Dus hah! Het werk is ook nog gerelateerd aan mijn studie!

4 reacties:

Anonymous Migchiell zei...

Uw beheersing van de Nederlands taal holt achteruit... fontijn? ontwikkelt als voltooid deelwoord?

Tssk. Ik wijt (dus niet: ik weit!) het aan uw obsessie met al dan niet zoenende boeren.

2:21 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Migchiell, spel je nou je naam expres zo..?

6:11 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

'Spel' wordt 'typ'. Stop de tijd. 2 Jokers.

6:15 p.m.  
Anonymous Michiel, obviously zei...

Oh ja dat. Ehm gevalletje van ik ben meestal te laat om mijn naam ergens als nickname te registreren (hotmail, hyves ed.) dus spel ik hem maar zo, die is meestal nog wel vrij.

6:54 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage