23 november 2006

Zoiets heet 'een deceptie'

Ik was gisteren bij de PvdA, en ja, dat was nou niet bepaald celebrate-good-times-come-on kan ik je vertellen. Wat zonde was, want au fond had het wel de pretentie om een heel goed feest te worden. Het was in een mooie tent (de Escape), er was drank (totdat ineens het bier op was) en er waren héél veel mooie mannen. Mooie, sociaal-bewuste mannen. Overal waar je keek waren knappe mannen. Alle ingrediënten voor een orgie, of een ander gezellig samenkomen, waren aanwezig.
Maar ja, als men verliest ga zelfs ik niet met een roltoeter tussen de lippen proberen de boel op te vrolijken.
Jammer.
Jammer dat er zoveel mensen op de man gestemd hebben die door het leven gaat met een geblondeerde dode bever op zijn hoofd.
Jammer dat er zoveel mensen gestemd hebben op de premier die, dinsdag tijdens het lijsttrekkersdebat, op de opmerking dat er kinderen van uitgeprocedeerde asielzoekers in de cel zitten antwoordde: "Die ouders hebben er zelf voor gekozen hun kinderen mee te nemen naar Nederland."
Ik bedoel maar.
Die noemt zichzelf Christen hè.
En, nog erger, ik ken veel van die CDA- stemmers. Dus die ga ik nu mooi uit mijn hyveslijst gooien. Dat zal ze leren! Moehahahaaa!
En voor de SP-stemmers: ik hoop dat jullie partij nu niet meer aan zal komen met 'Nederland uit de NAVO' en 'De gulden moet terug', want oi.

Verder: ik ben benieuwd hoe men dit kabinetsgewijs gaat oplossen. Ferry Mingelen zal de komende tijd nog vaak door mijn kamer schallen.

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Haha, ik doe toch niet aan hyves...

sorry Nynke, van mij had de SP ook niet zo groot te worden...
En broerlief staat toch mooi groot in de Trouw op pag.5!

Sjoerd

1:03 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Echt? Wrauw!

2:05 p.m.  
Anonymous Celia zei...

Wat doet jou broer in de krant? En wat ontzettend gaaf trouwens dat je aan de Abuus gaat meewerken, even terzijde.

Groeten van de vijand (vermomd als SP-stemmer)

4:35 p.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Je haalt me de woorden uit de mond.

11:17 p.m.  
Anonymous rutger zei...

CDA stemmers: ze weten dat het niet goed voor ze is..., en

(nog steeds geen ip-ban, tja)

1:13 a.m.  
Anonymous Jelte zei...

De fotograaf van je foto bij het verhaal had eigenlijk Wouter Bos links in beeld moeten zetten, dan stond Hayte er wel op. In trouw dus wel.

12:50 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ik ben blij dat femke buiten schot is gebleven hier. Maarja, wat valt er over femke te zeggen dat in een negatief spectrum thuishoort.... ikke niet weten

benjamin

2:20 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage