06 december 2006

Het wordt tijd dat er weer eens wat ruigs gebeurt...

...dacht ik toen ik vanochtend trots naar onze bestekla stond te kijken, die ik zorgvuldig had schoongemaakt en netjes had ingeruimd.
Ik bedoel: dit is toch geen leven!!
De bestekla schoonmaken!!!!
Wie doet dat nou in vredesnaam!!!
Ik, Nynke de Jong, vergooi de beste jaren van mijn leven aan het schoonmaken van mijn bestekla.
Ik ben jong, strak, vruchtbaar en heb een bloeiend sociaal leven, en WAT DOE IK?!?
Juist ja.
Dus: Iets ruigs graag.
Seks, drugs en rock 'n roll
Het wordt tijd dat Dree en ik op breicursus gaan.

3 reacties:

Anonymous sanne zei...

omdat jij zo onruig bent, en alleen daarom, wil ik best iets ruigs met je doen. gister is mijn huisgenoot zonder dood te gaan van het balkon gesprongen, misschien moet je gewoon maar even naar mijn huis komen.

8:40 p.m.  
Anonymous coert zei...

Oeh, kijk je wel uit met die scherpe brijnaalden?

10:23 p.m.  
Anonymous Rutger zei...

Je kunt ook voortaan eerst coke snuiven en dan de bestekla schoonmaken.

11:27 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage