25 december 2006

Kersemis

Sorry mensen. Ik verwaarloos jullie. Dat komt: ik heb een stukke computer in Utrecht, en een nieuwe MP3-speler (20 cunting GB!!!) die ik nu, hier in Friesland aan het volstouwen ben met allerlei leuks. Geef mij dus gaarne uw tien favorieten albums aller ooit door, anders krijg ik dat dekselse ding nooit vol.
Maar het houdt me van het bloggerswerk af, dat snap u.
Verder op de agenda deze week: kerst.
Ik heb op kerstavond gezongen in de kerk, in een koortje, onder andere met broer H. Broer H. en ik, die eerst natuurlijk weer ons 'wij zijn zéker de leukste thuis'- dingetje deden door luidkeels te verkondigen dat we niet naast elkaar wilden zitten omdat we de ander vonden stinken. Maar na al die gekkigheid: galmen! Gálmen! Mèèèn!
Verder ruik ik nu naar gourmet.
Nou, dan weet u wel wat voor geweldige kerst ik heb.

Maar, ik kan niet te lang kletsen met u allen, want seizoen 2 van 'The Office' wacht op mij. En ik smacht.

Lator, lieve mensen! Heb goede kerstdagen!

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

10:05 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Oeh,ik ben nu ook in Friesland, dat schept een band. Ik heb net heel hard "Nynke" over het weiland heen geschreeuwd, kon je dat horen?

4:12 p.m.  
Anonymous arne zei...

Qua tunez: dingen van dEUS, SonicYouth en Teh Knife

10:02 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Beste Nynke,
belje even nei Omrop Fryslân, freegje nei Karen Bies.

5:01 p.m.  
Blogger Jazzper zei...

the office is sowieso een te coole serie. Na season 2 kun je gelijk doorschakelen naar de speciale extra kerstmis episode. The IT crowd is hetzelfde genre britse humor (ik neem aan dat je je niet verlaagt tot de Amerikaanse namaak versie).

9:58 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage