06 januari 2007

"Alle gekheid op een stokje"; nu al de stomste woordspeling van het jaar.

Ik kreeg zo'n gaar stokje van Claver (die ik overigens bijzonder graag lees, maar dat terzijde). Dus. Vijf dingen die jullie waarschijnlijk nog niet van me wisten:

  1. Mijn tweede naam is Sjoukje (vernoemd naar mijn Oma!!! Het heeft dus een reden ja!). Daardoor zijn mijn initialen N.S., iets waar elke conducteur die mijn OV iets aandachtiger dan gemiddeld bekijkt, graag een grapje over maakt.
  2. Ik heb jarenlang in de dorpsfanfare trompet en bugel gespeeld. Ik heb daar zelfs diploma's van. Veel diploma's. Maar sinds Basement Jaxx een fanfare optrommelde voor hun geweldige liedje 'Hey You' schaam ik mij er niet meer voor.
  3. Ook zing ik naar behoren en zoek nog immer een bandje in de omgeving Utrecht die nog wel een kittig zangeresje kan gebruiken. Kies mijjj! MIJJJJJ!
  4. Mijn docent wiskunde, meneer Poiesz, heeft ooit tegen mij en mijn klasgenootje Maayke gezegd: "Als jullie jullie nek zouden breken, zou ik daar geen traan om laten."
  5. Ik kan heel goed touwtrekken, omdat ik een dikke reet heb. Alleen daarom doe ik elk jaar met de dorpsfeesten mee aan de zeskamp. Mijn straat heeft me dan nodig.
Zo.
Nu weten jullie álles! Maar dan ook álles.
En nu wil ik graag 5 dingen die-nog-niemand-weet van Marijke, Martha, Sanne, Botte en San van Zoetemeisjes.nl.

3 reacties:

Anonymous Martha zei...

Si.

E grazie.

4:17 p.m.  
Anonymous claver zei...

yaaaay!

1:36 p.m.  
Anonymous Marloes zei...

Ja, die uitspraak van Meneer Poiesz, dat wist ik al! Hoe zou ik dat ooit kunnen vergeten. Kon ik het maar ;)

9:34 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage