17 januari 2007

De relatie tussen de Casema en mijzelve wordt er niet beter op, dajmn!

Jaja! Weer geen TV!
De Casema zegt: jullie betalen niet.
Ik: Om de dekselse donder wel. Ik dat bewijzen.
Casema: Hoe dan?
Ik: Rekeningafschrift, sucker.
Casema: Fax maar! FAX MAAAAAAAARR!!! We geloven er toch geen cunt van.
Ik: Nu? Ik bedoel: ik ben een beetje katerig van gisteren, en dan moet ik naar het postkantoor lopen om het daar te faxen en dan moet ik eerst even make-up opsmeren...oh nee...dat had ik gisteren laten zitten.
Casema: Nou? Nou? Komt er nog iets van?
Ik: Ik gaaaaa al! Maar dan wil ik wel dat het een spoedaansluiting wordt want anders mis ik donderdag Wie Is De Mol? (antwoord: Nadja Hüpscher, fo sho!) en als dat gebeurt zal ik persoonlijk naar het hoofdkantoor van de Casema lopen met mijn brug met ongelijke leggers en dan in een turnpakje een turnact doen. In de bedrijfskantine! Onder lunchtijd! Ik! Aan een brug! Met ongelijke leggers! Iiiiiiiiieh!
Casema: Okeeeeeeeeh! Alles behalve dat!
Ik: Dank.
Casema: Geen dank.
Ik: Nee maar echt.
Casema: Djiez.
Ik: tuut tuut tuut.

Ik heb inmiddels het Halma-bord weer uit de spelletjeskast gehaald en maak er maar het beste van. Zometeen eerst maar even, om de tijd te doden, een goed gesprek voeren met mijn huisgenoot Rik. OMG.

Heb jij ook geen TV maar wil je wel iets leuks zien? Kijk dan vandaag even As The World Spunks (dat overigens iedere dag een aanrader is), want daar zit ik in! Ik, samen met Steve Urkel. Als dat niet phat is! Dan is niets phat!

14 reacties:

Anonymous bas zei...

No way dat Nadja de mol is. Echt niet.

2:04 p.m.  
Anonymous bas zei...

No way dat Nadja de mol is. Echt niet.

2:05 p.m.  
Anonymous Ot zei...

WIj at huize Gouveneurlaan zijn het ook niet met u eens. Wel kunnen wij u aanbieden bij ons donderdag te komen eten en de MOL te kijken.....:)
(ik heb trouwens voor baby P.C. een shirtje laten maken met het logo van 3xbelleenhetbeest..)

2:21 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Oh nice Ot... oldschool *wijst met wijsvinger en pink de lucht in*

Nadja is wel De Mol.

7:51 p.m.  
Anonymous L. zei...

Iets leuks voor jou?
http://www.readmymood.com/

9:58 p.m.  
Anonymous Jaap zei...

De GouveRneurlaan verdenkt Dick Jol van het MOL-schap.
MollieMollieMollie (quiz: welke film?)

11:30 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Topgun?

11:44 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Look who's talking?:P

11:47 p.m.  
Anonymous Ot zei...

Neeee. ik weet het: AUSTIN BABY! (die jongen uit The Wonder Years...)

8:47 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik heb een hele belangrijke Molaanwijzing gezien in aflevering 1...en daarom is het Nadja. Fo sho dus.

10:21 a.m.  
Anonymous Jasper zei...

we zullen het vanavond zien. Als je nu het kijkplezier voor de rest van het seizoen vergald hebt, dan weet ik je niet te vinden! (nieuwe uitdrukking)

10:39 a.m.  
Anonymous L. zei...

Wil je die mol-aanwijzing niet delen over Nadja?

12:34 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

De mensen die mijn geweldige tip over de Mol willen weten: mail me.
Ik ga het natuurlijk niet zo op het web gooien he. Tssk.

8:00 p.m.  
Anonymous Jasper zei...

hmm gisteren was wel heel verdacht met die loopactie recht in de armen van die Thai...

9:02 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage