08 januari 2007

OMG Bas Westerweel! Wat doe je me aan!

Bas Westerweel en ik: wij hebben een dingetje samen. Een connection. Misschien weet Bas Westerweel daar zelf niets van, maar hela, ik wel. Ik voel die band met hem echt énorm sterk. Ik schreef al vaker over Bas, bijvoorbeeld toen en toen, en dat waren allen liefdevolle ode's aan 's lands meest geweldige School TV Weekjournaal Presentator Ooit Ever 4-life.
Maar ik moet nu toch even 'foei' zeggen tegen Bas.
En believe me, ik krijg die 'foei' al bijna mijn bek niet uit.
Maar Bas, come ooooooooooooooon! Bas doet mee aan 'Sterren Dansen op het IJs'!!!
FOKKING STERREN DANSEN OP HET CUNTING IJS!!!
Dat is met Nance, Bas! Dan weet je toch ook wel dat je er uit de buurt van moet blijven! Denk nou eens na!! Jody Bernal deed het!!! Jody Bernal doet het het liefst met minderjarige meisjes!! En hij zingt stomme liedjes! Daar wil je toch, for crying out loud, niet mee geassocieerd worden???

Echt Bas, het voelt alsof je een dolk door mijn hart hebt geprikt.
Je was echt mijn favoriete omroep Llink-man. Nu moét ik wel fan worden van die ene hele dikke sjaak die ook in 'Rozengeur en Wodka Lime' speelde. Maar van harte? Neen Bas, neen.

OMG, lees dit. Op de site van SBS6:
De volgende BN'ers zullen de schaatsen onderbinden: nieuwslezer en voice-over Arend Langenberg, de jonge zanger Thomas Berge, presentatrice Kristina Bozilovic, actrice/schrijfster Elle van Rijn, acteur Geert Hoes, oud-profwielrenner Jeroen Blijlevens, zangeres Sita, SBS 6-presentatrice Gallyon van Vessem, presentator Bas Westerweel, zanger Dries Roelvink, actrice Jasmine Sendar en zangeres Corry Konings.

Bahaaaaaaaaas!!!! NEEEEEE!!!! Corry Cunting Konings!!! Je deelt een kleedkamer met Dries Roelvihihinnnnk!!!

Ik mag echt wel aan de valeriaan na het lezen van zoveel verschrikkelijks. Au.

9 reacties:

Anonymous Albert zei...

Wat te denken van Hein Vergeer in de vorige serie?! Nog zo'n jeugdheld die van zijn voetstuk is gedonderd....

10:53 a.m.  
Anonymous Kasper zei...

Hoe meer uitroeptekens, hoe beter de ontmoeting, zo zeg ik!!!!!!!!!!!!!!!!!etc.! En ik heb een handtekening van Bas. (h) Maar die is nu dus minder waard. :sip:

2:06 p.m.  
Anonymous jopie zei...

SchoolTV Weekjournaal!? Man, dat heb ik lang niet gehoord! Ik kan me er helemaal niks meer van herinneren, maar 't maakt wel iets in me los .. hmm .. maareh, wat Bas Westerweel allemaal uitspookt moet-ie zelf weten, maar Nance is cool!

12:55 a.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Wat doet Bas Westerweel for f***'s sake met al die C-garnituur aan Nederlandse 'BN-ers'.

9:50 a.m.  
Anonymous Freia zei...

Waarom vinden jullie Bas allemaal zo leuk?!?!?! Ik vond de gedachte dat hij zich in een korenbloemblauwe glitterlegging te pletter kon storten op een ijsbaan juist een verademing.......

9:53 a.m.  
Anonymous RP zei...

Bas Westerweel presenteert een kookprogramma, dames en heren, dus dit verbaast niemand meer. Zo'n kookprogramma waar je langs zapt en je afvraagt hoe hij daar in vredesnaam terecht is gekomen.
En ik blijf gewoon ontzettend opgewonden over Elle van Rijn hoor. Wat ze ook doet.

10:05 a.m.  
Anonymous Martha zei...

Wahaha, Griet, wahahaaaa!!

10:21 a.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

WTF: wie noemt Elle van Rijn een schrijfster? En opgewonden, nay (=no way)!

10:21 a.m.  
Anonymous RP zei...

Ze heeft best een talentvol boekje geschreven, die elle. En niet alles heel letterlijk nemen hoor, Arnoud ;)

2:01 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage