24 januari 2007

Zeekoe galore

Het moet anders. Het moet ieder jaar in januari anders, maar nu moet het écht anders.
Ik word echt een dikke vieze vette papzak (zie foto).
Althans, dat vind ik zelf.
Mijn buik begint een dusdanige vorm aan te nemen dat men, als ik zo doorga, een nieuwe wielerklassieker op de agenda kan zetten: Buik-Bastenaken-Buik. Want mijn buik is inmiddels van het formaat 'buitencategorie' en als ie nog dikker wordt krijg ik op de top, zeker weten, eeuwige sneeuw.
En als je dan hoort dat je vader elke dag een uur op zijn hometrainer zit, en je moeder een nieuwe fiets heeft waarmee ze heel Sneek fluitend doorcrosst....dan trek je een zak chips open en ween je zachtkens.
Dus.
Het moet anders. Niet met Sonja, maar gewoon op eigen kracht.
Houdt u, lieve lezer, mij in de gaten?
Dank.
U hoort nog van mij.

7 reacties:

Anonymous L. zei...

Herkenbaar, heel herkenbaar. Bij mij is het simpel: ik sport niet. Ik haat sport. Dus wie weet een prima beweging waar je van afvalt, voor sport-haters?

11:04 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Dingen haten kost ook een hoop calorieën, vermoed ik.

2:35 a.m.  
Anonymous Johan zei...

Cols van de buitencategorie trekken anders wel hordes mannen aan.

7:58 a.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

Als die foto geen motivatie is om te gaan sporten, dan ben je reddeloos verloren.

8:02 a.m.  
Anonymous Freia zei...

Je kunt je natuurlijk inschrijven bij Marjorie van FatFighters....

8:43 a.m.  
Anonymous Martha zei...

Het W. F. Hermans-dieet ( Nooit Meer Eten) moet jij je als Neerlandica niet mee inlaten; je zou doorslaan.

We gaan gezonder eten, en minder en veel drinken (als in WATER) en bewegen en deze zomer we'll bring you seksie-buik!

xx

9:23 a.m.  
Anonymous Martha zei...

DUS als ze met eten aankomen zeg je:

Yeah, but nó, but yeah, but she is a bitch I mean she has got an appartment and two children and she is only nine years old you know, so I couldn't have done it...

9:25 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage