01 februari 2007

I did survive de Mediamarkt.

Het is gelukt. Ik heb de föhn.
Maar oef, je hebt er wel doorzettingsvermogen voor nodig. Mèèn!
Volgens mij zit het namelijk zo: wanneer er een meisje alleen de mediamarkt binnenloopt haast één van de verkopers zich richting de waterkokers, zet het ding aan en wappert met een zakdoek boven de waterkoker om zo met rooksignalen ("meisje-alleen, meisje-alleen") aan zijn collega's te laten weten dat er een meisje alleen in de winkel is.
Want zeg, had ik honing aan mijn reet? Uit alle gangpaden kwamen mediamarktmannen te voorschijn, die allen leken op TBS-sers die tijdens proefverlof kinderen lokten. Van die types met meekleurglazen in hun bril. Van die mannen die er best vriendelijk uitzien, maar die je dan ineens op 'Opsporing Verzocht' ziet omdat ze een bejaarde in de fik hebben gezet.
Pluspunt: ze kijken je wel heel behulpzaam aan. Ietwat kinderlokkerig, maar behulpzaam. Gelukkig kon men naast 'angst' ook een keiharde 'NEE!' in mijn ogen lezen, dus ze hielden zich stil.
Ik zocht een föhn uit en kocht deze. En inderdaad Maeb, de kassière behandelde mij alsof ik zojuist een drol in het gangpad had gelegd.
En! Ik heb de Mediamarkt-vibrators gezien! Inderdaad, vlak bij de electrische tandenborstels en de föhns. Het lijkt me trouwens hi-la-risch als je dénkt dat je een vibrator hebt gekocht, maar dat het een krultang blijkt. Lekker warm.

6 reacties:

Anonymous jack of hearts zei...

Geweldige sneer. De terzakekundigheid van de Mediamarkt-medewerker kan ook niet genoeg geroemd worden. Je mag echt blij zijn als je op zoek naar een vibrator, en overgeleverd aan zijn advies, thuiskomt met iets dat tenminste nog ongeveer dezelfde vorm heeft.

9:56 p.m.  
Anonymous anre zei...

Leuk, de mediamarkt.
Iets anders. Is dit de bedoeling? Let op! Het woord 'dit' in de vorige zin is een link, richting een ploat. Ik denk, ik leg 't even uit.

10:55 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Hallo Anre,
Ik krijg 't niet weg uit het template.
Als je kan helpen mag het.

6:18 p.m.  
Anonymous arne zei...

Hmtsja. Misschien is dit iets: http://scilib.typepad.com/science_library_pad/2005/10/blogger_backlin.html.

Verder weet ik ik het ook nèt.

8:10 p.m.  
Anonymous Joyce zei...

Gelukkig heb je het overleefd!! Een goede voorbereiding is dan ook het halve werk..

9:40 a.m.  
Anonymous Arnoud B. zei...

De truc is toch vooral de medewerkers net zo keihard te negeren als ze jou aandacht willen geven. Bij de kassa probeer ik daarentegen altijd de onverschilligheid en apathie van de kassameisjes te overtreffen.

6:32 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage