19 maart 2007

Ach, lieve mensen, help me eens een handje

Vanmiddag word ik geïnterviewd voor Nobiles Magazine, over het hebben van een weblog, de maatschappelijke relevantie ervan en over mijn plakboek met Joke Bruijs-weetjes.
Om dat kekke interviewtje nóg kekker te maken wilden ze graag een logje van mij erbij afdrukken.
Dus nu is mijn vraag: welk logje zal ik opsturen? Help me met uitkiezen! Laat je voorkeur achter bij de comments en ik beloon je misschien wel met een buidelratje of een monchoutaart.
Het zoeken van een leuk logje is een goed alternatief voor 'de hele dag freecellen op de computer', dacht ik zo. Of als je bijvoorbeeld eigenlijk je scriptie moet schrijven, of je moeder in bad moet doen.
In't voor mijn dank voor de tips!
Dikke doei!

10 reacties:

Blogger Martha zei...

Hee!

Die met de trappen in ons huis en de sluiproutes. Leuk is nl. dat zowel de schrijf als de beeldcomponent van het blggen tot hun recht komen.

Daarbijis het een leuk geschreveHIERDIETAART.

Martha

11:59 a.m.  
Anonymous johan zei...

Ik ben niet gek op Monchou-taart, maar misschien wel als jij hem maakt, ik laat me graag verassen. En ik beloof een stukje over te laten voor Martha.

Mijn persoonlijke favoriet (waar ik nog steeds om kan lachen): Zoiets heet een deceptie.

12:48 p.m.  
Anonymous Jacques zei...

je fitness-stukje van 18 maart: geweldig!

12:51 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik zeg 'kroegsituatie's uitgelegd'... en ja de sluiproutes in huis ... en ... en ... en ...
Ja ja ... een fan!

12:51 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

je fitnessstukje van gister!
een andere fan.

1:24 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Het gaat nu dus tussen het trappenverhaal en het fitnessverhaal...
Het is alleen jammer dat het plaatje bij het trappenverhaal miraculeus van de site verschwunden ist. Maar dan maak ik em nog wel een keer. No problemo.

Dank voor de reacties allen! Ik kijk reikhalzend uit naar meer reacties!

En Johan, het is fijn dat jij je laat verassen, maar zullen we daar even mee wachten tot je dood bent?

1:54 p.m.  
Anonymous jazzper zei...

dat plaatje van die trappen staat er toch nog gewoon? ik zag hem net nog.

Ik pleit voor een bejaardentehuis verhaal óf over de trappen.

Je kan ook de blog hierboven nemen, dan krijg je een soort Droste-effect (nou ja niet helemaal, maar toch).

1:59 p.m.  
Blogger Martha zei...

Die van de trappen trappen trappen trrrrrrrrappen (trappen moet Johan toch ook aanspreken, want hee, anders val je om met fiets en al) dus ik zeg trappen, trrrrrrappennnnnn.

En wat is de grape vine nou eigenlijk: jezelf tegen je kont trappen trappen trrrrrappennnnn!!!

ARG.

2:10 p.m.  
Anonymous Coert zei...

Ja, maar er zijn zoveel goeie.

Deze bijvoorbeeld vinnik 100% Nynke
http://nynkeslog.blogspot.com/2006/02/lieve-beorn.html

2:19 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Ik kan niet kiezen welke beloning.
Doe mij dan maar buidelratjestaart.

3:43 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage