24 maart 2007

Wtf, een CDA-man die er een minnares op nahoudt.

Daar ben ik weer, lieve mensen!
U hebt natuurlijk nog het retespannende Dutch Bloggies-verhaal van mij tegoed. Ik zal u niet langer in spanning houden.
Ik heb dus verloren. Een smet op mijn zo kraakheldere blazoen. Maar nadat ik alle vijf fasen van rouwverwerking had doorlopen (1. 'schouders ophalen', 2. gratis bier drinken, 3. met Marten dansen, 4. nog meer gratis bier drinken, 5. Marten zijn neus tussen mijn borsten laten steken) was ik het allemaal al gauw weer vergeten.
Wel moet mij even van het hart dat webloggers toch licht autistische types zijn. Zet ze allemaal bij elkaar in een grote ruimte en men komt vaak niet verder dan apatisch naar elkaars naambordje staren. Gelukkig heb ik nog wel handjes geschud, met Bob, Zeekomkommer, Vandenb en Charis, waarbij de gesprekken zich beperkten tot "Ooooh! Jij bent die-endie!" "Jaaaa! En jij die-en-die!" "Duuuuus!" "Duuuus ja *kijkt naar schoenen en schopt een denkbeeldig steentje weg*"
Maar het is goed om te weten dat ze in het echt ook aardig zijn en niet naar zweet, danwel -ik noem maar iets- Mechelse Herder ruiken.

Wat verder frappant was:
Op weg naar Den Haag zaten Kelta en ik tegenover een man in een pak met een blikje bier. Nou vind ik dat als je voor tien uur 's avonds met een blikje bier in de trein zit je jezelf wel een beetje in de clochard-hoek manoeuvreert, maar enfin. Wat opvallender was: de man zat de hele tijd naar het rokje van het meisje naast hem te gluren. Of naar haar knieën, daar wil ik vanaf zijn. En het was nogal opvallend, want Kelta en ik constateerden het allebei met een op zijn plaats zijnde 'OMG'. Verder deed de man, net voordat we Den Haag Centraal binnen tsjoeketsjoekten, nog after-shave op. Wenkbrauwen fronsten alom.
Kelta en ik besloten dat hij net bij zijn minnares vandaan kwam. Of naar haar toe ging. In ieder geval iets met minnaressen.
Wat schetst onze verbazing: We staan nog maar koud tien minuten in het Haagse Atrium, of wie komt daar op ons afgestapt? De minnaressenman! "Heee! Jullie zaten zonet tegenover mij in de trein!", lispelde hij. "Jullie zaten Wok To Go te eten." Nou ja, ontken dat maar eens. Bleek dat hij de award voor best politieke weblog moet uitreiken, en iemand van het CDA was.
Verrassend, dat iemand van het CDA eruit kan zien alsof hij er een minnares op nahoudt.

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hmm, op de één of andere manier vind ik je stukje wat teleurstellend.. Kan er niet de vinger op leggen waarom. Misschien heb je ons iets te lekker gemaakt van tevoren. Anyway, volgend jaar win je. Dat voel ik.

12:54 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Nah!

Ik stop èn borsten, èn een Mechelse Herder in het stukje! Wat moet een mens nog meer doen om een goed stukje te schrijven?

;)

12:56 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ja die herder daar scoorde je wel punten mee ja :)

4:54 p.m.  
Anonymous Thom zei...

Misschien is het wel een beetje een teleurstelling dat de minnares eigenlijk alleen maar vermoed wordt, in tegenstelling tot wat de kop ons belooft :(

Maar ik vind het wel een goed stukje!
Hoogtepunten: '*kijkt naar schoenen en schopt denkbeeldig steentje weg*', en 'Marten zijn neus tussen mijn borsten laten steken'.

Jammer dat je niet gewonnen hebt trouwens.

5:38 p.m.  
Anonymous CasaSpider zei...

Teleurstellend? Ik vind het juist een TOP-stuk Nynke! Alleen al hiervoor had je een Dutch Bloggie moeten krijgen, maar ja je kon het moeilijk schrijven voordat de jury-rapporten gemaakt werden dat begrijp ik ook wel.
De leukste ontluistering van Meüs van der Poel die ik tot dusverre gelezen heb, dit is nog erger dan het Zaragossa-verhaal... :-)
95 uit 100 geef ik ervoor!

5:59 p.m.  
Blogger Arnoud zei...

In al die stukjes kom ik steeds meer mensen tegen die ik heb gemist.

8:36 p.m.  
Blogger Neeltje zei...

Ja, ik werk bij D&K. Maar dan wel in het Amersfoortse filiaal. Gelukkig hebben we ook daar ruiten om je neus tegenaan te drukken...! Kom eens langs dus!

11:32 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage