25 maart 2007

Jessica Simpson? Tssk!

Er was vandaag een man in de bodyshapeles!!!!
Hij kon er niets van!!!
Hahahahahahaa!!
(Andermans leed troost, red.)
Het zag er echt heel raar en nichterig uit, hoe hij met zijn armpjes de verkeerde kant op zwiepte. Het is ook gewoon geen sport voor mannen. Mannen moeten op de klanken van 'satisfaction' van Benny Benassi halters met zware gewichten optillen en daarbij de spier in hun nek laten trillen. Die moeten geen grapevine maken op een liedje van Jessica Simpson. (Als ik dat laatste zo optijp bedenk ik me dat eigenlijk niemand dat zou moeten doen, maar soit.)

Ik daarentegen kan steeds neutraler kijken tijdens de warmlooppasjes. Het ziet er goed uit hoor mensen! Waar ik voorheen nog een beetje in de spiegel naar mijn spiegelbeeld koekeloerde als een hertejnong in de koplampen van een auto, of nog erger: met mijn tong uit de mond (ja, echt) en een nadenkfrons op mijn voorhoofd, houd ik nu proudly mijn hoofd omhoog en kijk erg wiedoetmewatterig. Nog altijd met ontluikende vetrollen, maar ach.

7 reacties:

Blogger Kasper zei...

Dank! :) (Ik reageer weer even op Marten-verwarrende wijze, hoor)

En tsjek je hyves-inbox! Dat je maar een paaseitjesvol feestje mag hebben, alshetgoedisvanavond.

6:15 p.m.  
Blogger Kasper zei...

Ah! Goed te horen dat ik nog kan komen. (h)

Sterkte met alle schijtdrukte!

7:42 p.m.  
Anonymous Johan zei...

Ik hou het maar op tennissen.

8:20 p.m.  
Anonymous johan zei...

Nog een Johan?

10:20 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Er zijn vele Johans die naar Nynke leiden...Zo blijkt.

10:27 p.m.  
Anonymous Eva zei...

He Nynke!

Goed te horen dat je zo fanatiek aan het zweten bent, heb zelf de trilplaat ontdekt (net als Fabienne!! Nu moet het goed komen....) en ik kan je verzekeren dat dat nog vernederender is dan de grapevine doen op Jessica S.

Verder alles goed? Heb ook een stukje World-Wide-Web dat ik mijn eigen kan noemen; evagreven@waarbenjij.nu. Lang niet zo gevat als jouw stukkies, maar het is leesbaar (hoop ik) en daar ben ik allang blij mee! :)

Ik geniet echt van je blog, en het is schandalig dat je geen nieuwe paper-press hebt gewonnen! Wie heeft er nou geen nieuwe paper-press nodig?

x Eva

10:35 p.m.  
Anonymous Eva zei...

oeps.... beetje blond; probeer ik op jouw succes mee te liften, doe ik het nog fout ook! Ik weet dat God meteen straft, maar zo snel??? ;)

10:45 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage