18 maart 2007

Even een Fitness-update, lieve vrienden!

Still going strong!
Ik heb nu zelfs zo'n kekke fitnessbroek, waardoor mijn mede-bodyshapers nu, als ik weer eens in een anatomisch totáál onverantwoorde postitie sta, niet meer geconfronteerd worden met mijn ontluikende vetrollen.
Maar, als u nu denkt dat ik schaterlachend en zonder enige moeite in maatje 36 pas; nou neen. Want al dat gehops en gespring voor zo'n weinigverhullende fitnessspiegel wordt teniet gedaan door hetgeen zelfs Sonja Bakker niet aan gedacht heeft. De calorierijke pootjelichter voor elke gewichtstobber. De beëlzebub van de veertigdagentijd.
Het paaseitje.
Ik weet nog altijd een kruiwagen per dag weg te schrokken, dus dat maatje 36 is nog een enorme ver-van-mijn-bed-sjo. Maar kijk; daar gaat het fitnessen ook niet om. Dat gaat om het 'goed en gezond voelen'. Een beetje dat gevoel wat die Activia-dames uit de reclame ook zullen hebben.
Maar paaseitjes zijn zooooo moeilijk te weerstaan! Ze roepen me! Echt, zoetgevooisd en all that. Het gaat ongeveer zo:

Nynke! Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiienke!
We zijn hie-ie-r!
Neem er nou toch eeeeeeentje!
We zijn toch maar heeeeel klein!
Dus per saldo berokkenen we toch niet zoveel schade.
En we maken een stofje aan in je hersenen waardoor je je gelukkig voelt!
En, jahaa, dat stofje kun je ook aanmaken door seks.
Maar, lieve Nynke,
Laten we éven eerlijk tegen elkaar zijn:
Daar moet je het tegenwoordig ook niet van hebben.
Dus come ooooooooooooooooon!
Eentje maar!
Eeeeeentje!

Nou ja. En dan zwicht ik dus. Dus het kan zomaar zo zijn dat ik binnenkort toch met een hijskraan uit mijn kamer getakeld moet worden. Dus dat hele fitness-gedoe is waarschijnlijk een beetje 'water naar de zee dragen', maar die uitdrukking gebruik ik liever niet, omdat ik dan helemáál van die potvisvisioenen krijg.

4 reacties:

Blogger Kasper zei...

Ik ben inmiddels zó laat dat ik zelfs bij de verkeerde post reageer, maar: nog gefeliciteerd!! Als ik je weer eens zie ooit ergens een keer, dan krijg je een paaseitje van me. Voor je verjaardag.

1:04 a.m.  
Anonymous johan zei...

Fenylethylamine. Volgens mij.

Als je jezelf nu zou laten gaan in seksuele escapades, zou je dan ook minder in de paaseitjes gaan zitten te hannesen? Je mag blij zijn dat er van die onmogelijke folietjes omheen zitten, dat werpt nog een drempeltje op om de volgende te pakken. En dan heb ik het over de eitjes.

9:44 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hmmmzz, en je studeert Nederlands... geconfronteerT....

2:01 p.m.  
Anonymous mijke zei...

hahahaha geweldig!

2:32 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage