29 maart 2007

Fingz

Dingen die er toe doen:

  • Sanne is voor even terug in Nederland. Het was geweldig om haar gisteren weer even te zien, samen met Roos. We lachten, dronken wijn, lachten, picknickten op een honden-uitlaat-veldje, lachten en riepen dat wij waarschijnlijk de leukste mensen van Utrecht zijn. Ik heb nu al zin om haar in Dublin op te zoeken en te dansen in die gaybar waar ze het almaar over had.
  • 'De Poort' heeft nieuwe terrasstoeltjes. Ik ben nog even met mezelf in conclaaf over wat ik van ze vind.
  • Ik heb dinsdag met Dree gebodyshaped en het was een ware hel. Althans, de spierpijn naderhand. Dree, vanochtend, toen ik haar belde: "Ik wilde je dinsdagavond nog bellen of je even langs kon komen om mijn benen te amputeren." Ik voelde mij net zo.
  • De rode-port-revival heeft ook mij bereikt. Het is danwel een beetje zoet en klef, maar ach. Verandering van spijs doet eten, toch?
  • Ik kreeg een horde filmwetenschappers achter me aan toen ik gister op college 'The Sound of Music' aanhaalde in een voorbeeld. Ze waren het niet met mij eens. Maar gelukkig kan ik nog altijd harder schreeuwen dan wie dan ook, dus ik maakte mijn punt en de juf vond dat ik gelijk had. Hà!
  • Het nieuwe boek van Connie Palmen is zeer zeker de moeite waard.
  • Ik dronk koffie met Maniak en Dree op Maniak's dakterras en we hoorden een nescafé-accordeondeuntje in ons hoofd en deden ondertussen 'fietfieuw' naar argeloos voorbijfietsende mensen.
Samenvattend: Het is leeeeeeeeeente! Leeeeeeente! LEEEEEEENTE! Wie gaat er met me koffiedrinken op een terras ergens?

14 reacties:

Anonymous Renej zei...

Oooh Nynke...Jjj taalvirtuoos!, wat zou ik graag chocoladetaartjes met je maken..Foodfight? Of wil je een koekje?

2:06 p.m.  
Anonymous Renej zei...

Nou ja..Fijne lente verder!

2:25 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Als dit mijn huisgenoot René is ga ik nu even kokhalzend boven mijn wc-pot hangen.

Nou?

2:31 p.m.  
Anonymous Joyce zei...

Jeeeee.. Lente.. Wijn op het balkon en de terrasjes zitten weer vol.. Als ik niet aan het werk was zat ik al met je op een terras..

3:41 p.m.  
Anonymous jazzper zei...

Ben blij dat ik je huisgenoot niet ben ;)

Die jongen ligt nu huilend in foetushouding in een hoek van de kamer na je opmerking... Voor hem nog even geen lente!

4:38 p.m.  
Anonymous Renej zei...

Nee, ik ben een andere René...:(
Ik wilde je alleen maar even complimenteren met je schrijfsels, hoef je niet gelijk te gaan kotsen..Ookal is het me niet duidelijk of het van mij is of van de taartjes.. :P

7:14 p.m.  
Anonymous Renej zei...

Ja, man ik kan wel janken! En dat terwijl ik al best bruine kuiten heb van mezelf..

Groeten uit Zwolle :)

Rene
exposedfreakness.com

7:17 p.m.  
Anonymous iamzero zei...

Als De Poort in Amsterdam is, houd ik me aanbevolen (maar dan vraag me af of meneer B. niet toch meneer B. is)

8:31 p.m.  
Anonymous Z zei...

Wie de hoer wil er nou wat drinken op een terrasje in de Poort (te Amsterdamse Poort)? Niemand toch?

9:13 p.m.  
Anonymous Gr.R. zei...

Kijk aan! Kijk aan! Ik heb weer een excuus om grote glazen Weiherstephaner weg te slobberen bij de poort. Er moeten namelijk stoeltjes getest worden. Ik moest maar eens wat vrienden gaan bellen. En verder moet Conny Palmen dood, dan wel wel levensgevaarlijk gewond worden. Maar goed, ik ben een man, dan vind ik dat al snel...

12:50 a.m.  
Blogger Marten zei...

De Poort is fucking stom en het plein daar heeft de LELIJKSTE PLEINNAAM OOIT (waag het niet hem te noemen, want serieus, ik ga direct naar de Gamma voor een riek, een pot lijm en een verfoverall en kom achter je aan).

9:11 a.m.  
Anonymous Gr.R. (dapper, dom, maar dapper) zei...

*doet een dansje en zingt heel hard:

Ledig Erf! Ledig Erf! Ledig Erf!

9:36 a.m.  
Blogger Nynke zei...

Het is de Utrechtse Poort, mensen!!
En het feit dat Marten het een stomme kroeg vindt is het enige dat een mogelijk plakkerige liefdesaffaire

En, @Rene: sorry dan. En bedankt voor de complimenten!!

10:32 a.m.  
Anonymous arne zei...

>... mogelijk plakkerige liefdesaffaire...

Is de *affaire* mogelijk, of is de eigenschap *plakkerig* een mogelijkheid van een reeds bestaande affaire?

8:20 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage