05 maart 2007

Halloooho!

Sven Kramer heeft verkering met Doutzen Kroes!!!
En ik wist het niet!!
Toen ik het hoorde (van broer H.) braakte ik van pure verontwaardiging bijna mijn pasta-pesto uit.
Want come ooooooon! Dat soort dingen hoor ik, als trouwe SBS Shownieuws-kijkster en Nu.nl slash achterklap lezeres, gewoon te weten!
Het was mij even ontgaan. Ik was te gefocust op de zwangerschapsdiabetes van Annette Barlo en het auto-in-orkestbak debacle van Jim Bakkum.
Sjit man.
Maar zolang Beorn Nijenhuis maar vrij blijft. Want die is dus van mij hè! Van mijjjjjjj!!!!!!
*Knijpt ogen tot spleetjes en lacht satanisch*

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wááát! Tsjong! Jeetje hee!

(o, dit was Grietje)

1:21 p.m.  
Blogger Kasper zei...

Ik zag Beorn gisteren tijdens de WorldCup Finale op de tribune in innige omhelzing met een voor mij onbekende vriendin-achtige. Donker haar had ze. Ik wil het niet allemaal nog erger voor je maken, hoor, maar, nou ja, dat doe ik dus wel.

1:51 p.m.  
Blogger Nynke zei...

Zoiets had mijn broer ook gezien, maar hij gaf de plausibele reden dat Beorn oorspronkelijk uit Calgary komt en het dus ook gewoon een vriendin van vroeger kon zijn. Maar dit is meer een uitleg om mezelf gerust te stellen. Mocht het namelijk zijn vriendin zijn dat zal ik op zoek moeten gaan naar een andere levensinvulling, en dat zie ik gewoon niet zo zitten.

2:09 p.m.  
Blogger jessica hall zei...

Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland... wie is Sven Kramer? De zoon van Ben?

4:37 p.m.  
Blogger Michiel zei...

Ik heb die Doutzen even moeten Googelen, zei me helemaal niks.

Maarreh, eet zij wel genoeg? Allememaggies, die is dun! Ik krijg het er niet direct heel warm van, maar misschien heeft ze een heel goed karakter, dat zie je niet zo op van die geposeerde foto's.

12:21 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage